Onze kleine super smurf is nu bijna acht maand en zit al enorm stevig. Pakt alles om zich heen en kan dan weer terug naar "zit" komen ook als hij bijna op zijn zij is gaan leunen. Alleen zelfstandig naar zit vanaf lig kan hij nog niet. Hij zit rustig 30min in de box te spelen, en valt eigenlijk nooit meer om... Sinds een aantal weken heb ik een bakfiets. Tot nu toe heb ik hem daarin in de maxicosi gehad. Maar ook een "stoeltje" erbij gekocht. En gisteren eens geprobeerd hoe hij daarin zat maar hij zit al reuze stevig. Zou ik al kleine stukjes kunnen gaan fietsen met hem op het bankje? Hij wil graag meer zien en de maxi cosi is niet meer zij favoriet.
Vrienden van mij hebben ter overbrugging ipv de mc een autostoeltje groep 1 erin gezet, geen idee hoe ze die gemonteerd hebben maar het zag er erg comfortabel uit.
Mwah om nu speciaal daarvoor een groep 1 stoel te kopen vind ik ook weer zo wat. Dan fiets ik nog wel eventjes met de maxi cosi. Als ik een fiets stoeltje had dan was ik al kleine stukjes gaan fietsen met m denk ik. Maar voelt toch anders die kleine op het bankje...
Ik zou hem nog niet op het bankje zetten. Ze glijden nog snel naar beneden. Je hebt speciale schalen waar ze in kunnen zitten. Voor baby's en peuters.
Ik moest ook meteen denken aan die 'schalen' voor in de bakfiets. Lijkt me dat je daar wel aan toe bent, maar los op het bankje zou ik echt nog niet doen.
Ik heb van babboe zo'n peuterstoeltje gekocht... Als tussen oplossing net even een rondje gefietst door de tuin om te kijken hoe het ging maar naar beneden glijden deed hij niet