innesteling of ongesteld, zwanger of ontpillen?? Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mam2B, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam2B

mam2B Nieuw lid

26 apr 2012
    2
    0
    0
    Hallo (toekomstige) mama's,

Ik ben sinds een maand gestopt met de pil en wij hebben ons eigenlijk meteen verdiept in de ovulatie en hebben voor en rond die dagen geklust. Ik zou eigenlijk 5 mei ongesteld moeten worden maar sinds vanmorgen begin ik hevig te bloeden. Nu heb ik gelezen dat dat ook een innesteling kan zijn maar dan zou het licht vloeien (wat ik er uit begrijp)

Ook heb ik sinds anderhalve week al gevoelige tepels en buikkrampen.

wat zou dit alles kunnen betekenen? En wanneer zou ik als eerste een test kunnen doen?

Zouden mijn klachten van het ontpillen komen of ben ik misschien toch al zwanger en de bloeding zou dat een vervroegde ongesteldheid(vind het zelf wel erg vroeg) zijn of een innesteling en als het een innesteling is hoe lang duurd zo iets dan?

Help!!!:(:(:(

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    het kan van alles wezen , maar het is ook goed mogelijk dat je cyclus van slag is omdat je lichaam nu zelf de hormoonhuishouding moet regelen en niet via een pilletje... het kan uiteraard ook een innesteling zijn, maar dit moet dan aanduidend minder en korter zijn dan een ongie.. en anders volgende week voor de zekerheid een testje doen? succes

3. mam2B

mam2B Nieuw lid

26 apr 2012
    2
    0
    0
    Ja kan inderdaad van alles zijn. Vanaf wanneer kun je eigenlijk de eerste test doen?

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou uitgaan van ontpillen.
    Zeker nu weet je helemaal je NOD nog niet.
    Met ovu testen of tempen kun je achterhalen wanneer je eisprong is zodat je wel weet wanneer je NOD ongeveer is.
    Dan weet je meteen wanneer je kunt testen.

Deel Deze Pagina