Komt mijn ei er toch aan? Even meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ytest, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Naast clearblue digital ovutesten, die overigens nog geen smiley hebben gegeven, heb ik ook deze testen gebruikt. Komt mijn ei er toch aan? Moet ik dan voor de zekerheid 3 x per dag testen om hem niet te missen?

Alvast bedankt!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik denk het nog niet helaas.

dit zijn extra gevoelige ovutesten en als die positief zijn dan zijn ze echt zowat paars ( bij mij iig)

ik zou elke dag om 12.00 en 20.00 testen. op 12.00 is je LH normaal op z'n hoogst

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Maar het feit dat de teststreep de laatste 3 testen steeds een beetje donkerder wordt wil niet zeggen dat m'n ei in aantocht kan zijn? Dat ie bijv. vanavond of morgen positief is? ingewikkeld allemaal :( XxX

4. SeaShell

bij mij kwam het vaak uit het niks;

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zijn die van zwanger en kids? want die heb ik ook nog liggen, misschien straks daar ook nog eens mee testen! heb daar ook al een aantal keer mee geprobeerd en ook zo'n licht sreepje als jij hebt de eerste testjes.. als die donkerder zijn kan het nog..

Mooie test trouwens!

6. SeaShell

idd de zwanger en kids gebruikte ik

maar die jij nu gebruikt zijn veel gevoeliger en dus veel eerder positief dan de gewone zwanger en kids

want op de foto gebruik je toch de extra sensitive van sensitest?

het probleem is dat iedereen LH in zijn/haar urine heeft, en je krijgt dus eigelijk altijd een 2e licht streepje, ook als man zijnde. vandaar dat de teststreep echt even donker of donkerder moet zijn wil je een piek spotten :(

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #7 Ytest, 30 mei 2012
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
    Die testen zijn van Wondfo, niet van sensitest, ik heb net nog een keer getest met Wondfo en met zwanger en kids, en die lijken dan toch wel op een aanloop te duiden, wat vinden jullie?

8. SeaShell

Als je ze zo bekijkt lijken ze idd positief te worden :D denk dat hij morgen knalt :D

9. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    #9 NykaH, 30 mei 2012
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
    Het lijkt mij ook dat je ei in aantocht is.

Ik gebruik op dit moment de extra gevoelige testen van sensitest, maar heb bij veel testen best een donkere teststreep.
    Ik weet dus ook niet of ik al een eisprong heb gehad. Daarbij komt nog dat ik een erg onregelmatige cyclus heb.

Ik denk in ieder geval dat deze testen te gevoelig zijn voor mij.
    Ik zal zo even een foto plaatsen.
    Bekijk bijlage 248662

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    :$ dat is helemaal moeilijk, die lijken allemaal positief!.. dan moet gaan wachten op een echte superdonkere streep denk ik..

11. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ja ze lijken allemaal positief.
    Ik had wel een beetje vruchtbaar slijm gisteren. Dus wie weet komt er nog een knaller!

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik hoop het voor ons allebei dat we morgen knallers hebben! Ik laat het weten..

13. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ja ben ook benieuwd.
    Mijn foto moet je trouwens lezen van rechts naar links.
    De meest linkse is van vandaag. Had het idee dat die toch iets donkerder werd dan de rest.

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    lijkt het wel op ja...

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #15 Ytest, 31 mei 2012
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
    Heb net weer getest, netjes 3 uur niets gedronken en geplast, maar ze zijn nu weer een stuk lichter, kan het zijn dat ik hem gisterenavond/vanacht gemist heb? :( De eerste twee zijn van gisterenmiddag (bijna gelijke test/controle streep) en de middelste zijn van gisterenavond en de onderste 2 van vanochtend...

xxx

16. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Die van gisterenmiddag zijn dan het meest positief, maar het zijn ook geen knallers.
    Omdat je volgende testen weer zo licht zijn heb je misschien wel je ei gemist ja.
    Ik hoop dat je wel geklust hebt.

Bij mij ook geen knaltest hoor, weer zoals alle andere.
    Heb nu nog 5 van die gevoelige, daarna bestel ik maar gewone tests.
    Misschien dat dat meer duidelijkheid geeft.

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als gisterenavond of vanacht m'n ei is geweest, ik heb dan 2 dagen eerder geklust.. heeft het dan nog nut om het voor de zekerheid straks ook nog gezellig te maken of zou dat al te laat zijn?

Xx

18. janet34

janet34 Lid

23 mei 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    wil iemand even meekijken,

ben nu al 12 dagen aan het testen. de ene keer lijkt het 2e streepje lichter dan weer donkerder. de onderste test is van 12 uur vanmiddag. komt mijn eisprong eraan of is het nog steeds negatief.

gr janet

Bijgevoegde bestanden:

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi! Nou de laatste lijkt wel wat donkerder te worden, misschien dat je morgen een knaller hebt! (of niet net als ik) Deze is denk ik nog niet positief.. maar je kan voor de zekerheid blijven klussen.. Ik blijf ook gewoon doortesten, wie weet komt ie alsnog, en anders volgende maand beter :)

20. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    @Y87
    Ik denk dat beide goed is.
    Zaadcellen leven best lang dus kan het wel als idd je ei geweest is.
    En nu klussen kan misschien ook nog wel, want je ei springt binnen 24-48 uur na je LH piek.

Deel Deze Pagina