komt mijn seksleven ooit nog goed?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Als jij voor de zwangerschap geen problemen heb gehad met je libido, komt dat heus vanzelf wel terug. Eenmaal opgeknapt na de bevalling is het bij ons alleen maar vooruit gegaan!

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    vanaf 3 maanden hebben ook wij geen seks meer gehad en dat zal tot ergens na de bevalling zo blijven.

ik geniet niet van de seks omdat ik niet tegen de stoten kan.ik jaag mij op en krijg harde buiken achteraf. de kleine beweegt heel veel tijdens de seks en dat vind ik dan niet prettig.

manlief vind het zelf ook een beetje vreemd met een derde ertussen :) en ik ook hoor.

moet wel zeggen dat ik zo een drie keer per week wel voor mezelf 'iets doe' :) ( tja de zin erin is groter nu natuurlijk) dus van een orgasme krijg ik gewoon die ene normale harde buik en dat is alles. het is juist zeer ontspannend voor mij en kan dan ook een zalig dutje doen,haha. moet ook zeggen dat voor ik zwanger was ik dit juist bijna nooit kon,een orgasme krijgen door zelf te proberen, dus heb nu wel 1 en ander bijgeleerd over mijn lichaam. mooi meegenomen :)

Deel Deze Pagina