Vraag over baby 10/11 weken oud

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kimmuh, May 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Onze zoon B is bijna 11 weken (a.s zondag)

hij had elke dag een poep luier, alleen de laatste dagen niet.... Moet een baby elke dag een poepluier hebben?

Zijn laatste was dinsdag dus alweer 3 dagen geleden, daarvoor zat er ook al ongeveer 3 dagen tussen.....

Misschien rare vraag hoor maar vraag het me toch wel af! ;)

2. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

Nov 22, 2011
    1,068
    0
    0
    Ligt er volgens mij ook aan of je fles of borstvoeding geeft.

Eens in de 3 dagen vind ik wel weinig lijken, maar ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
    Ik geef de fles en mijn dochter heeft gemiddeld 1 keer per dag ontlasting. Soms slaat ze wel een dagje over, en soms heeft ze 2 poepluiers op een dag. Volgens mij gaat het er ook om of het zacht is...

Hier staat misschien meer info:
    Welke poep is normaal voor een baby - Oeiikgroei.nl

3. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Ligt volgens mij aan het soort voeding. Hier elke dag minimaal 1 keer. Met bv kan het langer zijn dacht ik

4. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Mijn dochter poepte rond die leeftijd ook opeens minder. Er zaten zo 4 dagen tussen. Nu poept ze opeens wel weer elke dag. Ik geef ook BV.

5. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

Nov 22, 2011
    1,068
    0
    0
    Overigens had ze net de 3e poepluier van vandaag. Haar neef kreeg met 2 maanden al zijn eerste tandje... Zou het?

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Bij bv kan er zelfs een week tussen zitten...en dat is ok.

Bij flesvoeding is 1x per dag normaal..maar kan soms ook 2/3 dagen tussen zitten..zonder dat dat erg is... je merkt vaak wel aan je beeb of hij zich vervekend voelt en dus misschien verstopt zit...je kan eventueel een thermometer proberen..vaak proberen ze die eruit te drukken..als er ontlasting bij zit..gaat die ook mee....

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Ik geef flesvoeding...Vanochtend hem uit bed gehaald en had een poepluier, wel zat er nu 3 dagen tussen.
    Telkens zit er 3 dagen tussen......
    Eerst was het iedere dag gewoon 1, vind het wel heel raar dat het nu ineens om de 3 dagen is!

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier ook een tijdje geweest om de 3 dagen. Mag ook met fv hoor. Zolang hij er geen last van heeft zelf.

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    oke! thnx!

10. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Hier ook om de zoveel dagen. Geeft niks, als ze er maar geen last van hebben (volgens het cb)

Share This Page