Ik heb tijdens mijn zwnagerschap forse BI klachten gehad. Kon nauwelijks lopen, maar wel fietsen. Na de bevalling is de BI met een aantal weken fors afgenomen, en kon ik met 7 weken al weer redelijk goed lopen. Alleen blijf ik pijn houden bij mijn scheembeen. Het zeurt er, vooral als ik een 'verkeerde beweging' heb gemaakt. Ik kan nog steeds niet op mijn zij liggen, want dat neemt de pijn toe. Wie heeft er ook nog steeds pijn aan zijn schaambeen, bijna 4 maanden na de bevalling?
nou ik heb na 6 weken nog last van mn schaambeen.. vooral na een nacht slapen. ik heb het gevragad aan mn gyn.. bij mij zit ie ietsje los maar dat komt vanzelf weer goed ik heb pijnstillers ervoor gekregen en mag niet zoveel zware dingen tillen zegt ie en niet te veel oefeningen
hier ook. Ook ik dacht dat het "over"was na de bevalling maar nu je langzaam steeds meer gaat doen komt de pijn weer behoorlijk terug. Afgelopen week wezen spinnen op de sportschool en heb die nacht enorme pijn gehad.... toch nog maar even rustig aan doen...