Mijn cervixslijm is nooit rekbaar als rauw eiwit rond ovulatie?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by JTB79, Oct 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JTB79

JTB79 Nieuw lid

Oct 25, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Vijf maanden geleden is het mirena spiraal verwijderd (na 1,5 jaar) omdat we voor een kindje gaan maar helaas is het lichaam nog steeds niet terug in zijn oude doen (mijn cyclus wel meteen; 28 dagen). Nu lees ik overal dat het cervixslijm rekbaar als rauw eiwit moet zijn rond de ovulatie voor de ideale leefomstandigheden voor de zaadjes anders lukt het ze niet om te blijven plakken... Zijn er ook dames onder jullie die dit rekbaar als rauw eiwit cervixslijm niet zo zeer hebben waargenomen maar toch zwanger zijn geworden? Mijn ovulatietesten zijn positief alleen het cervixslijm blijft wit en cremeachtig...

Alvast bedankt!

Jo

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

Aug 19, 2009
    772
    0
    16
    hoi

Ik heb hetzelfde, ben nog niet zo lang gestopt met de pil hoor. Geen servixslijm te ontdekken. En mijn ovutesten waren negatief ( teste altijd om 19:30 pas kon niet eerder helaas ). Dus ik lees graag met je mee.

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    Ze hebben het altijd over die draden die je ervan zou kunnen trekken..
    Nou ik heb het bij mij nooit kunnen ontdekken hoor ;)
    Bij mij bleef het gewoon wit en echt niet dat ik draadjes kon trekken, maar zie banner ;)

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

maak je daar maar niet druk om :) klinkt goed hoor, ik heb net voor mijn ei meer veel doorzichtig achtig witte witvloed en zodra mij ei spring echt veel witte witvloed wat op dikke crème lijkt en dat duurt twee daagjes en dan is het weg.

en ik weet dat ik gewoon een eisprong heb :). wel komt het voor dat je niet elke maand een eisprong hebt , gemiddeld heeft een vrouw 10 eisprongen in de jaar

xx

5. JTB79

JTB79 Nieuw lid

Oct 25, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank dames!

Sinds we voor een kindje bezig zijn ben ik mij pas echt gaan verdiepen in mijn lichaam en dit is een lichaamlijk signaal waarvan ik dacht; mmm...zo hoort het niet. Maar dat zal ik weer loslaten en gewoon onze best blijven doen ;)!!

Het lichaam is complex maar oh zo interessant!

Jo

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn huisarts vertelde me dat als je zo regelmatig ongi bent, je ervan uit kunt gaan dat je een eisprong hebt, dus geen zorgen!

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik had gister een positieve ovu test, maar hier is echt niet meer slijm dan normaal te bekennen. Ook niet dikker of anders.

Kan dit duiden op vijandig slijm ????

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Niemand ???

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb werkelijk geen idee. Ik heb ook met ovu testen gewerkt maar ik had ook geen slijm, ik had na mijn eisprong wat witte slijm maar verder helemaal niks.

Draden trekken kan ik ook niet. Ik mag over 7 dagen testen en vermoed dat ik zwanger ben!

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    @ wendy,

Spannend over 7 dagen testen. Hoop voor je dat je inderdaad zwanger mag zijn. Hoelang ben je van de pil af?

Share This Page