Nou.. nog niet helemaal.. ik heb wel (licht) oplopende testen sinds zaterdag, vandaag 12dpo (zie mijn topic bij ovulatie en zwangerschapstesten). Ik durf nog geen banner oid te maken want ik geloof het zelf nog niet. Vrijdag is mijn nod! Maar toch bedankt!
Pippa! Leuk! Ziva vind ik ook mooi op je lijstje en Ivy! Ik vind het lastig om nog nieuwe opties te noemen. Is Rivka/Rifka al genoemd? Vind ik mooier en logischer dan Riva. En voor een jongen.. Nimm of Lewis?
Lewis leuk! Maar zelfde eindklank als mijn zoontje. Vind ik storend. Mika is hier qua klank (spreek het hardop uit!) ook wel een van de favorieten. Ik kan alleen niet echt iets bedenken wat erachter past. Wel 3 lettergrepen dan.
Oh en met Ziva heeft mijn man een haat-liefde verhouding. Een dag prachtig, andere dag vindt ie het niets..
hoe spreek je dit uit? Dat vind ik wel wat ingewikkeld. Ja is hier al de revue gepasseerd. Vind 'm nét niet.. snap je?
Mijn nichtje heet Nylah, daardoor mis ik persoonlijk wat bij Nila, haha. Juno staat ook altijd op mijn lijstje. De rest van mijn namen is niets voor jou vrees ik, maybe Lola.
Bij Otis vind ik Eloy/Elay en Zion heel gaaf. En Ziva en Svea, net zo bijzonder en origineel als Otis! Nika, Lian, Elis, Sari, Zare, Reva misschien nog? zelf ben ik gek op Sion ipv Zion, Jefta, Joah, Ezra en Yaron!
Magnus, Skip, Alain Kara, Mayte, Indiana Heel divers, maar passen wel bij de naam van je zoontje. En voorzichtig gefeliciteerd!
Sky (j), Skye (m) Rein (j), Reina (m) Winston Rover Oscar Winnie (m) Simcha (uniseks) Waarom kan Bodil niet icm. jullie achternaam? Rijmt het?
Pippa Cleo Zita Miley Milly Rhodé Jonna Nadine Nadieh Jonne (uniseks) Riley (idem) Jaiven Jaivey Zayn Kane Kyler Timber Tyrone Chrispin Jarno (dj-) Justus Faber Berrie Hero Rey Tex Marnix Ongetwijfeld dat ik sommige al eerder genoemd heb.
Kajo, Zorin, Yordin, Vidar, Ximen, Dajo, Tiure, Milas, Ivar, Emil Reza, Nena, Juno, Ilva, Elfi, Juna, Kiki, Telma, Junia, Femi
Niles is ook een toffe naam voor een jongetje trouwens, past ook mooi bij de naam van je zoon. Blijft in de muzieksfeer