Glenn Lenn Austin Dion Melle Mels Freya Vita Vida Ditta Rivka Riva Lina Nitha Mira Dionne Dianthe Ruth
Voor mij persoonlijk meer een jongensnaam, maar weet dat ie ook wel aan meisjes gegeven wordt.. Overigens is de betekenis 'hij die als een wervelwind door het huis raast'. Zo'n betekenis zou mij toch tegenhouden om de naam te geven. Ik wil t niet op mn geweten hebben dat ik een druk kind zelf afgeroepen heb
Allereerst, van harte met je zwangerschap! En voor de scandinavische invloed: (en ik heb de rest van de ellenlange rijen niet allemaal gelezen, dus wellicht dubbel!) Frej Melte Mikkel Finn Viggo Mikas Lukan Jeppe Sofus Kalle Aske Rasmus Lasse Kasper Ida Alma Elin Freja Mille Liva Maja Liv Merle Mia
Ik heb de rest niet gelezen.maar ik vind O. en Ava echt een mooie combi. En van jouw lijstje de combi met Mikai.
Miles geweldig maar vind ik echt heel complex om uit te spreken. Iedereen doet t anders. Maiiijjls, Mijllllsss etc etc
Ik denk altijd: je zegt t zelf 1 keer en dan praat iedereen je na zoals jij het gezegd hebt. Er zijn zoveel namen die anders uitgesproken of geschreven worden.