Ik maak me zorgen.........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door busybusy, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Heb vanaf het begin van de zwangerschap enorm last van mijn borsten gehad. Vanmorgen werd ik wakker en was dit gevoel helemaal weg. Daar is het toch nog veel te vroeg voor? Moet ik me zorgen maken?

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Helemaal niet iets om je zorgen om te maken hoor!
    Die van mij verdwenen ook vrij snel.
    Ik was wel tot de 16e week, goed misselijk, en dat gaf me moed.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Geen zorgen, kwalen komen en gaan. Pas bij buikkrampen en bloedverlies zorgen maken.

4. Niet meer actief

Ik heb nooit last van mijn borste ngehad, alleen nu... hahaha er zitten korstjes op van de uhhh melk ;)

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ja, dat van die borsten komt en gaat ook zo her en der in de zwangerschap. Al naar gelang de zwangerschap vordert verandert er vanalles.

Probeer nou niet aan de hand van kwalen te achterhalen of het goed gaat want dat is echt niet betrouwbaar! De ene kwaal wordt door hormonen veroorzaakt, de andere door groei, etc etc.
    Zo had ik het tegenovergestelde: tot week 13 misselijk en spugen enzo, maar een vruchtje van 6wkn 2 dgn. Kwalen zeggen niks, alleen een positieve test, bloedverlies+krampen, en een echo. Die dingen geven duidelijkheid, verder gewoon vertrouwen hebben...

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik maak me zorgen omdat ik in mijn afscheiding steeds wat sliertjes bloed heb. De verloskunduge segt dat het geen kwaad kan maar ik kan me niet voorstellen dat het goed is

7. Niet meer actief

Hey Amber, heb je al een echo gehad eigenlijk dan?

8. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Bij mij is het de ene dag ook erger dan de andere.
    eerst maakte ik mij ook zorgen...... Wat als....

En nu, nu ben ik er blij om dat ik een nachtje weer lekker op mijn buik kan slapen :)

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    nee ok heb nog geen echo gehad

24 mei pas

ik wordt gek van die onzekerheid

10. Niet meer actief

Hmzz dat begrijp ik eerlijk gezegd wel moet ik zeggen. Maar zijn het echt stolsels of wat? Ja ben niet een gyn of verloskundige natuurlijk, maar ik heb het ook gehad namelijk toen ik een miskraam kreeg..... en als je je echt onzeker voelt was ik gewoon naar het zh gegaan voor een echo.

11. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Nee zijn geen stolsels en ik heb ook geen buikkramp

Gewoon afscheiding met heel af en toe een sliertje bloed

echt vreemd

12. Niet meer actief

Ja inderdaad... maar meid je moet je niet gek laten maken hoor, als je het niet vertrouwd gewoon het zh bellen klaar.. het gaat tenslotte ook om jouw lichaam! echt doen hoor

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik ga morgen effe vk bellen maar ik denk niet dat ze iets gaat doen\heb het nl vorige week ook al gezegd tijdens de eerste afspraak

14. Niet meer actief

Ja uhhh het is toch zekers jouw lichaam wat is dat nu. Ik ben ook al regelmatig naar het ziekenhuis geweest voor een echo of een ctg omdat ik het niet vertrouwde en de deur is dan gewoon open hoor. En vk of gyn kan niet door de telefoon zien wat er aan de hand is toch. En anders bel je een verloskundige wellicht dat zij wel iets doet.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    amber dring erop aan dat je een echo wil dat je je zo ongerust maakt .

Jij bent klant en koning he. Bij ons in blegie is het anders gewoon bellen en ze nemen vlug een echo in zo'n geval

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Bedankt nog voor jullie antwoorden. Borsten doen weer heerlijk pijn nu, dus ik ga ervan uit dat alles goed is. Maar als ik even iets voel (of juist niet meer) ga ik me gelijk druk maken of alles nog wel goed zit. Het zullen de hormoontjes wel zijn.... Wachten op een echo duurt ook zo lang. Pas met week 12! Dat betekent dus nog gewoon 5 hele weken van onzekerheid. Vind het af en toe best moeilijk om er dan van te genieten hoor! Hebben jullie dat ook?

17. Niet meer actief

daarom als je echt te onzeker bent gewoon een echo aanvragen hoor. Ik heb hem ook al met 5 weken gehad maar dat kwam omdat ik via de fertiliteiten arts ook zwanger ben gewordn zeg maar... dat is ivm vruchtbaarheidsbehandelingen, maar als je je onzeker voelt gewoon aanvragen. meid ik hoop dat je je iets beter gaat voelen.

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik moet gewoon wachten tot de echo op 24 mei

ze zegtcdat het geen kwaad kan waarschijnlijk gewoon door de doorbloeding dat er een bloedvatje zit dat af en toe knapt

19. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier willen ze geen eerdere echo geven. Ik heb geen medische verklaring ervoor. Ik kan de vk wel altijd bellen heeft ze gezegd, maar ja, zij kan niet door de telefoon zien of er hier een hartje klopt en of alles wel goed gaat met mijn ukkie. Ik zal me nog een week of 5 moeten vermanen. Zolang ik geen bloedverlies heb ga ik er maar vanuit dat alles goed gaat..... (Ik haat wachten!)

Deel Deze Pagina