Hi dames, Ben ik weer Zit ondertussen in ronde 6 en heb sinds ronde 1 elke ronde nieuwe en andere symptonen gehad. Heb mezelf dus ook elke maand lekker gek zitten maken, maar tot nu toe niks. Normaal voel ik elke maand op dag 13 m'n ei door middel van flinke steken. Na m'n ei heb ik weinig symptonen, tot op 6 DPO. Dan heb ik elke maand een dikke klodder slijm, wat ik ondertussen een beetje terug heb gebracht tot een afgestorven eitje wat afgestoten wordt. Geen idee of dit klopt, maar het is de enige verklaring die ik kan bedenken. Op 7 DPO beginnen vervolgens de symptonen, wat ik nu dus rustig menstruatie symptonen kan noemen. Buikpijntjes, steekjes, jullie kennen het wel denk ik Maar deze maand is het ineens totaal anders. Allereerst heb ik m'n ei niet gevoeld. M'n ei zou vorige week maandag zijn geweest als ik gewoon netjes dezelfde cyclus heb. Vanaf dinsdag heb ik opeens hele vreemde buikpijn. Het is een beetje een combinatie van je plas te lang ophouden (auw) en de hele dag honger hebben (rommelende darmen/maag). Daarnaast heb ik vandaag (6 DPO) ook geen slijmprop kunnen vinden. Natuurlijk ben ik mezelf weer allemaal dingen aan het vertellen, maar ik vroeg me af of er meer mensen zijn die opeens een cyclus een week lang buikpijn hadden na hun ei. Het is toch nog te vroeg voor symptonen? En hebben jullie enig idee hoe het kan komen dat ik opeens m'n ei niet heb gevoeld? Dit zijn dus dingen die ik normaal nooit heb! Iemand?
hey ik ben nu met mijn 7e ronde bezig en heb de laatste 2 keer me ei ook niet meer gevoeld. totale paniek natuurlijk. maar ik ben weer bezig met tempraturen om te kijken of het nog werkt daar beneden. ik heb pas volgende week me ei dus ik ben benieuwd. ik had idd ook last van krampen na mijn ei maar dat duurde maar 3 dagen dus ik denk dat t wel er bij hoort bij sommige vrouwn
Sommige vrouwen hebben inderdaad van ei tot NOD langs van buikpijn, maar het viel mij op omdat ik normaal nergens last van heb. Ik heb ondertussen alweer wat menstruatie symptonen, dus ik denk dat ik gewoon maandag ongesteld ga worden.. Ik duim voor je dat je je ei gaat vinden!
Ik denk dat deze dingen niet zoveel hoeven te zeggen, het is niet elke maand precies hetzelfde. Bij mij is het ook wel eens maanden hetzelfde en dan opeens voel ik andere kwaaltjes. Maar wie weet!