kon het echt niet laten

Discussion in 'Zwanger worden' started by sarahfreely, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    ik heb net getest met een ovulatietest (uit grap had er nog zoveel) nu heb ik licht een 2de streepje. Mijn gevoel zegt al een poos dat het dit keer raak kan zijn!
    vorige cyclus heb ik ook getest met deze ovulatietesten (voor een eisprong) en toen ik nog geen eisprong had gaf hij maar duidelijk 1 sstreepje aan. wat kan dit betekenen? ik heb nog een zwangerschapstest liggen....zal ik die maar gewoon gebruiken? ik maak mezelf helemaal gek en als hij negatief aan geeft kan ik rustig adem halen! Wat vinden jullie?
    Ik ook altij! :(

2. Kitty

Kitty Actief lid

Nov 10, 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Als ik van jou was zou ik met al je meod in je lijf nog enkele dagen wachten (banner) en dan met de zwangerschapstest testen. moeilijk he, dat wachten!

Liefs
    Kitty

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Sarah, de ovutest zou echt positief moeten zijn... een licht streepje kan je altijd krijgen, een beetje LH heb je altijd in je urine. Zou dus idd - zoals Kitty al zei - nog een paar dagen proberen te wachten... ik hoop voor je dat je dan een dikke streep krijgt!

4. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    ja jullie hebben gelijk!
    maar ik vind het zo raar omdat ik vaak zat maar duidelijk 1 streep heb als er niets is! dus ik heb niet altijd LH in mijn urine....vandaar.
    het ging zo goed met wachten maar ik zag ineens die ovu testen liggen en ik had het nooit moeten doen. tja ik hen een nieuw pakje van clear blue liggen (met 2 erin) kan er 1 gebruiken, zodat ik er vandaag niet meer aan denk? (slecht hé?)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    ClearBlue heeft behoorlijk was hcg nodig, dus de kans dat die voor NOD positief aangeeft is heel klein... dan ga je jezelf dus alleen maar gek zitten maken ;)
    Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik denk eerlijk gezegd dat het zonde van de test is...

6. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    En sarah wat heb je besloten? Is moeilijk he om zo lang te moeten wachten, al je gewoon het gevoel hebt dat het zo is. Maar echt is nog best vroeg nu en juist met cb, die test met veel hcg hormoon pas positief, dus waarwschijnlijk heb je nu nog een grotere kans om negatief te testen mocht je al dan niet toch zwanger zijn.
    Succes, en we horen het wel he, als je iets weet!

@miepie, zie dat je ook in ronde 12 zit, net als ons, spannend he, misschien dat we deze maand dan geluk hebben, zal leuk zijn he, na precies een jaar!
    Succes!

Liefs parels

7. Kitty

Kitty Actief lid

Nov 10, 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ramp testen op voorhand in huis te hebben. Ik ben blij dat ik de voorbije twee rondes mijn dubbele clearblue heb opgebruikt, dan hoef ik er lekker niet meer naarte kijken.

Woon wel achter de hoek van kruidvat...

Succes

Kitty

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Haha, ja, nou mag het wel eens he, Parels? ;)

9. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kitty, dat is gevaarlijk zo dicht bij een drogist te wonen, hou je in hoor haha

@ miepie, daar heb ik maar één ding op te zeggen, JAAAAAAA!
    (flink duimen dan maar deze maand allebei!)

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Sarahfreely nog even proberen paar dagen te wachten en dan nog eens testen. Duim voor je dat het RAAK is.

gr vruchtje

11. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    ja jullie hebben ook helemaal gelijk! ik heb netjes allebei de testen nog in de verpakking zitten. Goed hé? :D
    ik moet wel nog één ding bekennen, 2 cyclussen geleden heb ik ook ongeveer 4 dagen voor mijn nod getest met een ovu test en toen zag je duidelijk maar 1 streep. nu heb ik ze allebei naast elkaar gehouden en je ziet bij die van vandaag echt een tweede licht streepje. Maar ik hou me echt in en donderdag zijn jullie één van de eerste die het weten! ;)
    groetjes

12. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hoi Sarah,

Moeilijk altijd he, dat wachten. Maar ik had precies hetzelfde vorige week. Toen deed ik, gewoon voor de gein, een ovu test 4 dagen voor NOD. En deze gaf ook echt een lijntje aan. Toen kon ik me niet meer houden en had 2 verschillende kruitvat eigen merken gekocht en eerst een met een pipetje gedaan, die een heeeeeel licht rose streepje had. En toen heb ik in dezelfde urine een zo'n gewone kruitvat test gedaan en die werd ook posi.
    Daar was ik blij om, want die ander had ik anders denk ik niet vertrouwd.

De dag erna, nog niet helemaal overtuigd, had ik een clear blue digi gedaan, met ochtend urine en die gaf na 1 minuut al zwanger aan. Was dus 3 dagen voor NOD!

Ik wil je niet te veel hoop geven, maar ik begrijp dus heel goed hoe je je voelt en wil je even laten lezen dat het dus wel kan hoor.

Heel veel succes,

Ik duim voor je!
    Groet Snoozie

13. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    wat gaaf voor je snoozie. gefeliciteerd!
    wat zal je blij zijn!
    ja ik houd het gewoon niet meer. mijn tweede streepje is wel lichter dan mijn eerste streep. was dat bij jou ook?
    nou ja ik vind het al spannend dat ik nou 2 strepen heb dat had ik de vorige keer niet. mischien kan ik morgen nog een ovu test doe, (heb er nog genoeg) als het donkerder word is de kans groter of niet?
    spannend...spannend. En voor jou lekker genieten!
    XXXX

14. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    hey sarah,
    ik wil je geen onterechte hoop geven, maar ik had een paar dagen voor NOD ook een ovulatietestje gedaan en ook een licht 2e streepje en ook net als jij behalve bij de eisprong verder geen 2e streepje. pas 3 dagen later teste ik positief met een zwangerschapstest. succes met wachten en ik hoop met je mee!
    liefs, lauwie

15. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    bedankt voor je reactie lauwie!
    Spannend......ik vind het fijn dat ik nu ook lees dat er dus wel mensen zijn die positief testen. heb je later niet nog een keer getest met een ovu test om te kijken of het donkerder werd?
    en jij trouwens ook GEFELICITEERD!
    xxx

16. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihi moeilijk he...
    Ik zit ook echt die 8 dagen nu af te tellen...echt dramatisch!
    Ik heb nog nooit gewild dat me NOD zo dichtbij kwam....ik kan nu elke maand niet wachten zodat ik eindelijk kan testten.

Ik heb matcare...en die zeggen dat je 3 dagen voor je NOD kan testten....en dat doe ik ook altijd SLECHT HE :oops: :oops: :oops:

hahahaha agh jaa.......nieuwschierigheid...
    Ik ben benieuwd meid hoop dat je donderdag een positieve in je hand hebt.

Groetjes Debby

17. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    nee, ik hoorde dat een licht streepje niets zei en heb dus niets meer gedaan tot 1 dag na NOD. toen heb ik een zwangerschapstest gedaan en twijfelden we of we een 2e streepje zagen. de dag erna was het wel duidelijk een licht streepje en daarna een zwanger op de clear blue test.
    wanneer ga jij testen? en heb je nog meer ovu testen geprobeerd?
    ik duim voor je!

18. Female

Female Niet meer actief

En, weet je al meer?
    (Nieuwschierig :oops: )

19. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb je al getest nu? of heb je het toch nog uit kunnen houden? Geloof dat wij nu al net zo nieuwsgierig zijn als jou!

Laat je nog iets weten?

20. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    Wat lief dat jullie zo mee leven!
    nee ik heb nog steeds niet getest! goed hé? dinsdag ochtend veegde ik wel ineens een klein beetje licht roze op het wc papiertje. maar daarna niets meer. als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen. ik heb wel de dag daarna (nadat ik getest had met het ovulatie testje) weer een keer met een ovu test getest. toen was er duidelijk maar 1 streep. dusssss mijn gevoel zegt deze ronde weer mis. we zien het wel. ik vind het wel vreemd dat ik gister ochtend een heeeeeel klein beetje roze had en daarna niets meer. er is wel wat gaande in mijn buik, ik ben bang dat de bom elk moment barst! jullie horen het morgen van mij! nogmaals bedankt voor jullie medeleven! :)

Share This Page