Hallo, Ik heb een vraagje, misschien stom maar ik ben 2 mnd geleden 2 dagen overtijd geweest en afgelopen maand 5 dagen. Waar moet ik nu de banner opzetten? Ik weet dus niet hoe mijn cyclus is.. Is lastig want je kunt dus ook moeilijk tellen wanneer je eisprong is, waarvan ik denk die pas gehad te hebben, heb erg last van mijn tepels en last onderin mn buik... zou kunnen kloppen, toch? Liefs, Debbie
Hoi Debbie, Het beste is om gewoon je langste cyclus aan te houden wat betreft je banner. En wat betreft je eisprong? Is het misschien een idee om ovulatietesten te gebruiken. Was zelf ook heel onregelmatig en zo was het voor ons duidelijker om erachter te komen wanneer het 'klustijd' was. Groetjes misspiggle
Hey Misspiggle, We waren idd van plan om eerst af te wachten of ik ong wordt deze maand, zo niet dan toch een ovulatietest te gaan halen.. Is dat bij jullie toen meteen gelukt? Liefs, Debbie
Hoi Debbie, Bij ons is het eigenlijk heel snel gegaan. Ik ben in september gestopt met de pil en toen bleef mijn menstruatie die maand uit. In oktober heb ik toen ovulatietesten gedaan. Vier dagen lang elke dag één en dus ook elke dag klussen.. Nu achteraf blijkt inderdaad dat die periode ook onze periode is geweest waarin wij zwanger zijn geworden. Dus voor ons heeft het zeker geholpen. Je weet dan wat beter wanneer je ovuleert.. Je moet dan wel een aantal dagen achter elkaar steeds een test doen, zodat je een beter beeld krijgt. Succes ermee! En laat even weten hoe het afloopt... Liefs misspiggle