Ik kon het niet laten he te testen voor NOD. Ik zie als ik lang genoeg kijk een heel vaag streepje. Niet duidelijk genoeg voor een foto hoor. maar het maakt me alleen maar onzekerder ik weet het dom dom. Maar ben vast niet de enigste. Ik heb me nu voorgenomen dat als ik niet ongesteld ben zondag morgen weer te testen. maar heb nu wel de neiging om elk uur naar de wc te sprinten en er weer een test tegenaan te gooien terwijl ik weet dat dat niet zo werkt. Echt een vrouwlijk brein probleem haha en ik zit nog maar in rond 1. bij Niels er 7mnd over gedaan om zwanger te worden dus ik weet dat het even kan duren maar je hersens werken alleen niet mee.
Tjaa..dat krijg je ervan . mMaar ik kan het me goed voorstellen hoor! Als het echt een vaag streepje is, zou ie met eee paar dagen zeker duidelijker moeten zijn. Succes..mijn duimen draaien voor je!
whaha.. zooooo herkenbaar...meid, ik keek af en toe scheel en kreeg hoofdpijn van t turen.. je wilt zoooo graag en of t nu ronde 1 is of niet.. een wens kan heeel groot zijn... over een paar dagen weet je t... knuff
Meestal zeggen ze een streep is een streep.. niet zwanger verschijnt er niets.. maar de tijd zal t leren... doe eind van de week even een nieuwe test.. duim voor je. succes!!
haha ik pak ook steeds het stickje weer. en maar turen he even in het licht houden zie ik wat zie ik wat. maar k zie in mijn verbeelding nog steeds een heeeeeeel licht streepje. maar niet duidelijk genoeg om te zeggen Yes!
Hoi ik ben eigenwijs geweest en heb net 2 dagen voor mijn nod getest met kv 2 voor 5. Ik denk ook iets te kunnen zien. Erg he dat we ons eigen niet in kunnen houden. De test is nu aan het opdrogen en toch pak ik hem steeds weer erbij om te kijken of hij duidelijker wordt. Maar het duurt ook allemaal zo lang. Heb gisteravond een beetje pijn gehad onder in mijn buik. Alsof ze aan allebei de kanten wat aan het trekken waren. Normaal krijg ik een paar dagen voor mijn nod ook hoofdpijn maar dat heb ik nu nog niet gehad. We wachten maar af.
ik begon 7 dagen voor NOD te testen en een heeeeeeel super super licht streepje ! 6 dagen voor NOD ja al een iets duidelijker maar alsnog heeeeel echt heeel licht streepje ! 5 dagen voor NOD een mooie positieve test ! dus van de ene naar de andere dag kan ie zomaar heeeeel duidelijk worden ! succes!
toch maar weer test gedaan en vandaag zo blanco als maar kan. hmm misschien teveel gedronken. we blijven hopen he.
Herkenbaar. Ik ga toch echt proberen niet vroeg te testen...Wil niemand ontmoedigen, maar had afgelopen ronde (pas 2 weken terug) duidelijk posi test. Daarna nog een paar lichte strepen en toen niks meer. Had ook al bloedverlies gehad dus eigenlijk wist ik wel dat het niet goed was. Maar door die test wordt je toch blij en dan is de teleurstelling alleen maar groter. Succes meiden, hopen dat jullie snel een knaltest hebben!
Hoi, Vanmorgen weer een test gedaan maar niks hoor. Geen tweede streep. Net naar de wc geweest en bruinverlies. Dus deze ronde is ook weer over. Begin een beetje te balen. Vanavond met mijn man er over gehad om toch maar een keer naar de huisarts te gaan. Hij zei als jij dat wil dan doen we dat. Dus misschien toch maar een afspraak gaan maken. Weet iemand wat ze bij een eerste gesprek gaan doen of vragen. Ben zondag laat pas weer thuis dus tot zondag. Groetjes van een balende anamie
Als je naar de dokter gaat, kun je gewoon je verhaal vertellen. Aan de hand daarvan geeft hij advies of verwijst hij je door naar de gyn. Hij zal misschien vragen of je er "al wat" aan hebt gedaan (dus ovu-testen, tempen en niet op de goede gok) maar dat verschilt per dokter. Ik wens je veel succes en hoop dat het snel raak is! liefs
Inggrid, hoe is het met jou? Ik zie dat Niels van 10-10-2009 is. Ik heb een dochter van november 2009 en hoop er ook snel weer voor te kunnen gaan. Lijkt me erg leuk als er niet teveel leeftijd tussen de kinderen zit, vooral omdat we nogal achteraf wonen en ze dus mooi met elkaar kunnen spelen (ze hebben niemand anders ) Succes!
Hmm vanmorgen toch maar getest eigenlijk tegen beter weten in. weer blanco. Het lijkt ons ook super leuk als het snel mag lukken brusje te bakken haha. we zitten in ronde 1. Het zal wel druk zijn maar het lijkt me zooo leuk Niels heeft wel neefjes en nichtjes maar een brusje is er elke dag om mee te spelen. En ik hoop zoooooo dat het snel raak mag zijn. Robertha even over je onderstaande tekst ik ben het er helemaal mee eens. Ik vind het een geweldig voetnoot. Een kindje vult een plek op in je hart waarvan je nooit hebt geweten dat het leeg was!