Kon het niet laten :P

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door proudmamof2, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmamof2

proudmamof2 Niet meer actief

Haaai meiden.

Vorige week maandag ben ik erachter gekomen, dat we na een heftige tijd.. onverwachts snel.. maar toch heel blij, na de geboorte 3 maanden geleden van ons overleden dochtertje met 35 weken zwangerschap, dat we weer in verwachting zijn van ons 3e kindje.

Nu had ik al 3 testen gedaan maar nog geen digitale :)
    Dus bij deze!

liefs xxx

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid! Van harte gefeliciteerd zeg!! :)

Wat een heftig verhaal heb je, jeetje mina! Hoop dat je wel een beetje van deze zwangerschap kan gaan genieten! Hoe was manlief eronder?

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Zo leuk!!!! (die test)
    Wederom gefeliciteerd!:D

4. proudmamof2

@prinsesje88.

Mijn vriend vind het Geweldig!!!! maar toch ook wel een beetje angstig.. niet wetende hoe dit gaat lopen, en hopen op het beste!.
    Maar hij was echt heel erg blij.. hij had het ook wel gehoopt dat het deze maand raak zou zijn!

5. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid,

Wat geweldig ! ! ! ! Van harte gefeliciteerd zeg. Ik hoop van harte dat je een super zwangerschap mag hebben en dat je er volop van kan genieten.
    Gefeliciteerd ! ! ! ! ! :D

Liefs Shanty

6. proudmamof2

@ Shanty.
    genieten zal ik nog niet echt doen. Ben 3 maanden geleden bevallen van ons jongste dochtertje die met 35 weken in de buik is overleden.. dus genieten van een zwangerschap zit er voor mij helaas echt niet meer in :(

xxx

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat mooi! ik hoop dat jullie dit kindje helemaal gezond mogen verwelkomen over 8 maandjes!
    ik zal voor je duimen!

8. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! succes want het zal allemaal extra spannend voor jullie zijn!

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wat een mooie test! Gefeliciteerd!
    Wat naar wat jullie hebben mee gemaakt... Ik hoop dat jullie over +/- 8 maanden jullie kindje gezond en wel in jullie armen mogen sluiten!

10. proudmamof2

@baby90 thanks!
    dat hopen wij ook.. en dat ons kleine engeltje van bovenaf op een wolkje goed over ons waakt.

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    gefeliciteerd meid...heel erg dat jullie je meisje zijn verloren:(

wat ik me afvraag he...kunnen ze niet op de echo zien of de navelstreng zeg maar om het nekje zit? of dat er bv knopen in zitten?

12. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    wauw !!!! helaas weten ook wij wat voor een angstige tijd je tegemoet gaat , maar houd moed , zorg dat je mensen ( artsen ) om je heen verzameld waar je op kunt terugvallen in onzeker tijden . onbezorgd word het idd nooit meer , maar toen ik na mees* weer zwanger bleek vond ik dit echt een cadeautje van mijn engeltje .....

succes de komende periode en probeer een beetje vertrouwen in je babytje te krijgen .

liefs edith
    mama van mees*

Deel Deze Pagina