Testen op HCG na een miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tylmare, 29 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hallo, 15 oktober is ons kindje veel te vroeg gekomen.
    Daarna nog een curretage gehad en ben nu weer aan het testen om te kijken of het HCG al op zijn retour is.

Net met de 2e urine zowel een gevoelige action zwangerschapstest als een extra gevoelige 2besure ovulatietest gedaan.

Op de zwangerschapstest niks te zien en de ovulatietest in de verte een streepje.

Kan ik er nu van uit gaan dat het HCG al uit mijn lichaam is?
    Dat zou sneller zijn dan ik had verwacht namelijk.

Bijgevoegde bestanden:

2. Ellen8

Ellen8 Actief lid

8 apr 2013
    414
    96
    28
    Dat lijkt wel zo Tylmare! De zwangerschapstest is negatief.
    'Fijn' dat het hcg dan zo vlot uit je lichaam is... Natuurlijk voor zover je in deze omstandigheden van fijn kunt spreken... Maar na mijn MA en curretage in april duurde het bij mij 5 weken voordat ik een negatieve zwangerschapstest had. Ik werd daarna ook meteen ongesteld.
    Hoe gaat het verder met je?

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Bedankt voor je reactie!

Poosje later leek ik toch een vaag streepje erop te zien, nog niet helemaal negatief dus denk ik maar gaat de 'goede' kant op :)

Verder gaat het wel goed, geen laat van de hormonale schommelingen en natuurlijk wel verdriet van het verlies.
    Bloedverlies is na curreteren minimaal geweest.
    Toch is het fijn om te weten hoe mijn lichaam het oplost en wat het gaat doen, want de wens voor een broertje of zusje is er nog steeds!

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en gecondoleerd met het verlies.
    Onze zoon is met 17 weken geboren en na 20 dagen had ik een negatieve zwangerschapstest (dat was de 1e test die ik na de bevalling deed). Ik ben vervolgens in de 3e cyclus na m’n bevalling zwanger geworden. Dat was ook weer mijn eerste normale cyclus. Dus het kan heel goed dat je test negatief is nu. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een gezond kindje. Mocht je nog verdere vragen hebben mag je me altijd een pb sturen.

Deel Deze Pagina