Haha ik moet toch echt eerlijk zeggen toen ik in het beginscherm Pip030 zag staan dat ik ook dacht..het zal toch niet. Pas toen ik de topic opende zag ik dat jij t niet was.
Het is idd verwarrend...twijfel om @Beheer te vragen om een oplossing...denk dat ts miss beter een andere naam kan nemen.Dit is niet de eerste keer dat er verwarring ontstaat nl.
Ja hij is licht roze. Morgen die ik een kv test, ben benieuwd. Bedankt voor het bewerken van de foto trouwens.
Heb ik ook al gemerkt idd, is niet echt handig, maar goed er zijn zoveel namen, beetje toevallig dat die van ons zoveel op elkaar lijken.
Net een kv test gedaan, helaas nauwelijks iets op te zien, 12 dpo vandaag , niet echt een goed teken. Krijg het niet eens op de foto, dus ik wacht maar even af komende week maar even af wat er gebeurt.
Ik zie wel een lijntje! Niet een vetgedrukte, maar toch.. Blijft spannend. Is de test goed opgedroogd?
Had gister al even zitten kijken of dit kon, maar zal even vragen of de 3 een ander cijfer kan worden ja.
Had er zelf van de week ook zo een in m'n handen en toen die eenmaal opgedroogd zat kreeg ik 'm wel op de foto. Alleen ik twijfel bij mij of het een indrooglijn is, misschien meer om mezelf niet te hoeven teleurstellen .
Dag allen, Ik ben nieuw op dit forum en zag jouw test pip030. Ik heb zelf afgelopen zaterdag getest en kreeg ongeveer een zelfde vage streepje, deze zag ik pas toen ik in test na 3 minuten oppakte. Dit was met de early predictor. Volgens de bijsluiter moet je de test binnen vijf minuten aflezen dus wie weet? Dinsdag is mijn nod dan doe ik een tweede test. Zien jullie ook een tweede streepje of is dat een indroogstreepje?
Hoi @Ellen88, mijn streepje lijkt iets duidelijker, maar kan aan de foto liggen. Hij stond er wel binnen de tijd. Hoop voor je dat het is wat je hoopt. Misschien is het wel overzichtelijker als je je eigen topic opent. Dan weten de dames die reageren ook op wie ze reageren en wij ook.