Sorry hoor meiden, Ik snap er niks meer van. Vanmorgen test gedaan om te kijken hoever hcg al terug gelopen is. Veel donkerder dan vorige week.... Ik heb geen hoop op een goede afloop door het vele vloeien, maar kan iemand mij zeggen hoe dit zit? Voor de zekerheid heb ik toch maar ctc opgenomen met de vk en voor morgenochtend een echo gepland.
Oei wat een verwarring zeg Knap dat je wel realistisch kan kijken en dat je morgen al terecht kan bij je VK. Ondanks het bloedverlies ga ik toch voor je duimen, en uitgaande dat het intact is hoever zou je dan nu zijn?
Jeetje meid wat spannend zeg! Hoop dat je verrast wordt met een kloppend hartje en de bloeding van bijvoorbeeld een haematoom komt.
Jeetje wat een spanning! Dat ik de foto zag van 1-2 weken voelde ik de blijdschap die ik zelf toen ook voelde, maar daarna las ik de minder positieve berichten. Ik hoop zo dat de echo een mooi klein wonder laat zien en dat alles goed is.
Ik vind hem wel heel licht? Je bent nu toch 20 dpo? Dan gaan ze morgen op een echo ws nog niks zien helaas behalve verdikt slijmvlies. En dat kan 2 kanten op....vmk of nog zwanger. Een echo heeft m.i. niet veel zin. Je bent nog te vroeg. Je kan beter laten bloedprikken op hcg en dan over 3 dagen weer om te kijken of het goed oploopt.
Ik heb geen idee Klopt hoor, Ik ga er ook niet vanuit dat ik iets zie, maar de vk kan wel zien hoeveel er nog gaat komen zei ze. Maar die test die is opgelopen is wel heel vreemd toch? Of zie ik dat verkeerd? Test is idd voor 20 dpo erg licht, ik verwacht niks maar wil zo graag weten waar ik aan toe ben.
Meid ik snap je helemaal. Maar ik zou ook voor een bloedtest gaan hoor. Daar krijg je nu meer zekerheid door dan door een echo (met herhaling bloedprikken over 3 dagen).
Lief! Dankjewel. Mijn test is m.i. donkerder dan gister, het vloeien wordt ook minder. Dus dat laatste is sowieso fijn. Lief dat je me een berichtje stuurt @paula1984
Hij loopt zeker weer op! Wie weet was er een tweede vruchtje? Kan dan met het afstoten de test tijdelijk lichter worden waarna je goede vruchtje weer meer hcg gaat maken? Of zou er dan toch een slechte batch kV-testen op de markt zijn geweest.