ervaring met matcare??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door surry, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    ik heb via internet dus testen besteld, heb er al 4gedaan inmiddels en zie binnen de tijd een bijna niet te zien lijntje.....nu heb ik dus 2 testen met een na de tijd duidelijke roze pennenstreep en met nog verder niks duidelijks en een met een vrij duidelijke streep.....:(wat moet ik hier nu mee word er helemaal :(van!

2. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    en dit is dus een penstreep, krijg het alleen niet duidelijker op de foto

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor!!!

voorzichtig Gefeliciteerd!!!

Heb een paarmaanden geleden matcare testen gebruikt toen was ik niet zwanger en die waren dus ook helemaal wit.

Plaats als je nog twijfeld anders HIER je foto even.
    Ik denk dat ze t allemaal met me eens zijn.

Liefs mij

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Met deze test zou ik ook zeggen dat je zwanger bent hoor!

5. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    heb hem daar ook geplaatst, maar maakt het dan niet uit dat je binnen de tijd dus echt moet turen/draaien....

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Het schijnt zo te zijn dat de hoeveelheid hcg die je aanmaakt per persoon/zwangerschap kan verschillen.
    Zou morgen (of overmogen als je het vol kunt houden) gewoon nog een keer testen.
    Als ie dan weer iets duidelijker is is ie zeker positief!
    Anders even kv2v5 halen.
    Of als je niet al te zoekerig bent ;) de duurdre + testen van kruidvat.
    Die zijn nog gevoeliger maar willen na indrogen nog weleens een pennestreepje geven waardoor veel mensen denken dat ie valspositief was.
    Als beide strepen even breed zijn is ie positief.
    Staan een paar testen van voor NOD (achteraf want wist t niet zeker) in mn album tussen die zo goed als onzichtbare kv2v5 test en die met dat +je zit mmaar 1 dag.

Liefs mij

7. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    aha kan dus geen indroogstreepje zijn dan, ik ben namelijk al meer dan 14 dagen overtijd en heb echt al elke test die er bestaat gedaan maar nog nooit met dit als resultaat, ik ga morgen ook bloed laten prikken, maar duurt een week voor ik de uitslag heb:(

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.727
    628
    113
    Nou die eerste foto lijkt mij positief hoor!

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    lijkt het nou zo op de eerste foto of loopt het teststreepje aan de onderkant krom naar links?

ik vind ze indd ook wel heel positief en vooral de eerste foto.
    ik zou gewoon een bloedtest laten doen en vragen of het met spoed kan.

10. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    heb gisteren mijn bloed laten prikken maar moet dus een week wachten op de uitslag!!!
    heb gisteren ook nog een test gedaan en dus weer dat het streepje na de tijd pas echt duidelijk is:(

11. jonibra

jonibra Niet meer actief

Jeetje meid, dat is lang!!! :(
    Sterkte met wachten.

Liefs mij

12. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    ja erg he.......zat er al over te denken om vandaag anders maar eens een cb te doen.......

13. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    De testen van Matcare worden met het opdrogen duidelijker.
    Als het streepje er al stond voor die tijd maar minder zichtbaar dan ben je ook gewoon zwanger hoor. Streep is zwanger.
    Ik heb bij alledrie mijn zwangerschappen met Matcare getest en het viel mij op dat ze donkerder werden met opdrogen.
    Ik hoop voor je dat het echt zo is!

14. eeva

eeva Niet meer actief

Ja, goed idee een CB die de weken aangeeft (die heeft maar weinig HCG nodig)
    Succes, ik duim voor je

15. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    oh echt?! ik ga echt gewoon aan mezelf twijfelen, binnen de tijd is het lijntje echt heel vaag moet echt goed turen zeg maar, en als ie dan opdroogd word het lijntje steeds duidelijker!

16. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    @ eeva, ja die bedoel ik! ergens heb ik de hoop dat die nou wel eens een keer gewoon duidelijk is!

17. eeva

eeva Niet meer actief

Misschien heb je een late eisprong gehad... zodat de test nog niet dik positief kan zijn!
    Maar... een heel licht streepje is ook zwanger hoor, ik zou idd die clearblue met weekaanduiding doen, dan weet je gelijk hoever je bent.
    Let op!!!! niet die kopen met zwanger/niet zwanger, want die heeft meer HCG nodig dan de Matcare en de vroege clearblue testen.

18. surry

surry Lid

28 jan 2010
    75
    0
    0
    ja je bedoeld die nieuwste test toch dat je die weken erbij krijgt!

19. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

ik heb zelf ook altijd testen gebruikt van Matcare en die hebben bij mij alleen positief aangegevenm toen het ook daadwerkelijk positief was. Tóch schijnen de testen van Matcare niet altijd berouwbaar te zijn. Er is ooit een keer een test bij kassa gedaan naar testen en toen bleek dat matcare bij een man positief aangaf...Ik zou als je twijfelt gewoon even een test halen van het kruidvat ofzo... Ik wil je niet ontmoedigen hoor, want het lijkt me als je 2 keer positief test dat het ook wel positief is. Enne anders laat je toch (als je nog testen overhebt) ook ff je vriend/ man een testje doen:D. (of gewoon in water)
    Kun je de testen mooi vergelijken.

Ik hoop voor je dat het positief is!
    Succes!

liefs Susy

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Het valt mij ook op dat die eerste test de teststreep krom lijkt te lopen? Is net een banaantje :D

Deel Deze Pagina