Indroger kv 2v5 ook zo duidelijk????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ichtus, Jul 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ff vraagje.. nav een lichte positest eergister morgen en gistermiddag deed ik vanmorgen weer een test.. ik dacht dus dat ie of negatief zou zijn of duidelijker dan eergister..

Maandag is nod..(vermoed ik)

maar.. nu was ie vanmorgen binnen de tijd wel zichtbaar, maar kreeg m maar moeilijk op de foto.. in testtopic was ie wel zichtbaar , maar erg licht.. nu is ie opgedroogd en kreeg ik t volgende resultaat.. heb wel s vaker een indroger gehad, maar die moest ik echt bewerken om op de foto zichtbaar te krijgen.. deze is onbewerkt en bij daglicht buiten genomen..

ervaringen mee??? ik weet t niet..:)

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Hoi hoi!

Spannend hoor! Wil je nog een kleintje las al eerder een topic over je een tijdje terug over een posi test! Wel spannend hoor!

Ik had een paar maanden geleden ook zo'n test had er gelijk de 2e tegen aan gegooid en die was weer negatief, lastig die testen ze maken je soms zo onzeker, succes meid!

3. happymama

happymama Niet meer actief

ik zou zeggen posi zo
    en als ie binnnen de tijd erop staat dan is t toch geen indroger ?

4. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    deze lijkt toch meer positief als de andere hihih succes !!!!!!

5. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hey meis, bah wat vervelend dat je nu nog steeds geen duidelijk negatief of positieve test hebt.

Helaas heb ik wel ervaring met indrogers en lijntjes binnen de tijd met de kv 2 v 5, maarrrrrr de lijntjes waren/zijn wel wit, dus absoluut niet roze of een zweem van roze te bekennen.
    Even een voorbeeld van mijn indrogers bijgesloten, het zijn dus dikke witte lijntjes. Deze foto is onbewerkt dus ik hoop dat je het kunt zien.
    Is het streepje roze Ichtus?

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Thalia.. daar twijfel ik dus over.. er lijkt kleur in te zitten, maar durf t niet met zekerheid te zeggen.. binnen de tijd zat er wel een lichte kleur in, maar goed.. die was zo licht dat ik er ook weer niks van kan zeggen.. mijn indrogertjes waren altijd of wit idd of geel..maar niet zoals ie nu is..

wat n gedoe toch zeg...

7. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb zo'n lijntje als jij gehad als indrooglijntje, 3 maanden na mijn bevalling.
    Maar je hebt nu toch al op meerdere testen een licht streepje? Dan lijkt het me weer sterk dat het allemaal indrooglijntjes zijn..

Weet je trouwens zeker dat je het elke keer veilig hebt gedaan? Want het lijkt me zo sterk dat het vorige maand dacht en nu weer terwijl het helemaal niet kan ofzo..:)
    Volgens mij zou jij een 5e kindje eigenlijk nog wel willen of niet?
    En dat is trouwens weer hartstikke logisch hoor! Ik ben hopelijk ook nog lang niet klaar;)

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mroos.. ik dacht ook helemaal niet dat ik zwanger was tot ik die zielige test deed eigenijk voor de fun die nog in de kast lag... als hopeloze testjunk kon ik die niet laten liggen die was duidelijk roze.. ik schrok ervan en jawel.. dan zit je weer in dezelfde riedel als vorige maand..

ik zou een 5e niet erg vinden...al is 4 ook erg mooi hoor.. tis niet een specifieke wens

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen

Hé bah ik kan me voorstellen dat dit echt niet leuk is. Voor zover ik kan beoordelen lijkt jouw testje niet op die van mij en je zit ook nog ver voor je NOD dus raar zou het ook niet zijn dat ie heel licht is...zeker met jouw laat positief test historie toch?

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Vervelend meid! Kan me helemaal inleven in jouw situatie...ik heb namelijk alleen maar van dit soort lijntjes gehad. Nog 6 dagen wachten en dan heb ik eindelijk een afspraak bij de vk..dus hoop dan op meer duidelijkheid!!

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb overigens (buiten zere boobs maar das normaal) helemaal geen zw.schapsklachten en ik voel me ook niet zwanger ofzo.. dat had ik vorige maand wel echt.. nu helemaal niet..

12. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    ppf... hoe ga je dat doen 5 kinderen?!
    Ben je een thuisblijfmoeder?
    Lijkt me erg gezellig, maar ik denk dat ik de drukte niet aan zou kunnen. (zegt degene die op een kdv werkt) Toppie hoor!

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Ik heb ook al vaker duidelijke indrogers gehad vant kruidvat en wel meer dan 1 testje !
    Ik zou gewoon een cb digi doen met indicator dan heb je gelijk duidelijkheid !
    Ik heb met kv 6dagen voor nod getest wel nog licht en de volgende dag gaf de gewone cb digi zwanger aan !

14. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Tja meid wel of geen kwaaltjes zegt helemaal niets hoor...elke zwangerschap kan totaal anders zijn.
    Je zit ook nog best ver voor NOD...ik ben in ieder geval héél erg benieuwd hoe je testjes zich verder ontwikkelen.
    Ik zelf heb bij de kv 2 v5 nog nooit een twijfel gehad, wel indrogers maar niet roze!

15. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik hou t maar op een indroger denk ik...

en hoe ik dat doe met 5 kids?? ja..euh.. 4 of 5 maakt dan ook geen verschil meer denk ik.. druk is t toch wel.. nu hebben wij makkelijke kids hoor en een luxe dat oma altijd oppast.. ik werk 2 dagen (van 6 uur) per week.. 1 dag is hubbie thuis en andere dag komt oma oppassen.. ik werk overwegend savonds dus dan liggen ze in bed.. ik vind t goed te doen op deze manier..

16. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zal s op zoek gaan naar de eerste test die echt roze was.. waardoor ik dus weer de testmolen in ging..momentje

17. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    eergister met ochtendurine en foto met telefoon genomen..binnen 5 minuten

18. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ja even vergelijken meid :D O ik ben zo benieuwd!

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    O hij staat er al, ja ik zou toch zeggen dat die positief is hoor. Kan je de foto's onder elkaar plakken misschien?

20. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zie boven je berichtje..

Share This Page