Nee dit lijkt me niet van de pregnyl, en ook zonder de test open te maken hadden we de mooie streep goed kunnen zien, gefeliciteerd meid!
Zo donker was de streep bij mij 2 dagen na pregnyl, dus denk dat je echt zwanger bent! Gefeliciteerd!
Ben nog steeds niet helemaal overtuigd. Kan helaas geen clearblue testje vinden in de buurt, want zit in het buitenland. Ik heb wel Wel een soort gelijke als de 2voor 5 euro kunnen vinden.
Meid, dit is echt geen pregnyl meer... Ik heb de 5de 5000 gehad en had zaterdag een heel licht tuurstreepje van.zwangerschap want is deze week alleen maar opgelopen... Geloof het maar je bent hartstikke Zwanger
5000 IE Pregnyl is gemiddeld na een dag of 8-9 wel uit je lichaam. Jij zit daar al ruim overheen. Gefeliciteerd!
Ik weet uit ervaring dat preegyl best wel lang in mijn lichaam blijft zitten, want word ook meestal 18 tot 19 dagen na pregnyl ongesteld en vandaag is het 16 dagen na pregnyl.
Maar dan zou je echt niet zulke dikke strepen hebben hoor. Meid, je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd
Lijkt me heel duidelijk hoor!! Maar snap je bezorgdheid. Ik kan alleen maar voor je duimen dat dit een streep van een zwangerschap is