Korte LH-Piek?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anjou, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anjou

Anjou Niet meer actief

Dames. Even meekijken als je wil. Eergisteren begonnen met ovulatietesten. Spierwit. Ook de sensi-test extra gevoelig, Gisteren een hele lichte streep en vandaag nog duidelijker.
    Ik denk zelf vanavond weer testen want met zoonlief was het net zo. Ook even extra gedaan en dag erna was de streep alweer bijna weg. Hebben meer mensen zo'm korte LH-piek? Op zich wel fijn hoor want geen twijfel-lijntjes. Alhoewel ik die vandaag nog niet superpositief vind maar bijna.

Attached Files:

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Sorry ik vind je verhaal een beetje warrig:), maar wat ik begrijp van je verhaal denk ik dat hij vanavond gaat knallen. Ik heb meestal ook pas rond 19.00 donker en rond 22.30 knal.

3. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

Jul 2, 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er inderdaad nog eentje doen vanavond. Dan weet je zeker dat je je piek hebt.

4. Anjou

Anjou Niet meer actief

En hij word alweer lichter

Attached Files:

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dat is gek :( heb je dit elke maand? Anders zou ik voor de zekerheid nog ff doortesten!

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb ook pas om 18 uur een positieve ovu test en de volgende dag al een verhoogde temp. Dus mn ei gehad.. Bij mij is die dus ook kort..

7. Anjou

Anjou Niet meer actief

Meiske80. Geen idee. Met zwangerschap van onze had ik dit ook maar dat was dan ook de eerste keer dat ik testen gebruikte. Gelijk raak toen. Nu de tweede ronde na stoppen pil en eerste keer weer ovu-testen. Test ook zeker nog een paar dagen door

8. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ja dat is ook kort. Ik temp niet dus weet niet zeker of mijn ei ook gesprongen is. We testen en feesten gewoon ff door. Wel fijn om te lezen dat dit meer voorkomt.

9. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeft het niet te maken met meer of minder drinken voor het testen?

10. Anjou

Anjou Niet meer actief

Nee zelfs voor de test van vanavond minder gedronken

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Herkenbaar, ik heb dat ook, mijn ovulatietest is op zijn allerlangst 8 uur donker, en loopt ook op. Op het moment dat ik denk: hij wordt wel echt wat rozer, moet ik dezelfde dag echt nog eens testen, dan is hij meestal positief, en soms loopt hij alweer terug. De volgende dag alweer negatief hier.

12. Anjou

Anjou Niet meer actief

mamabri fijn om te horen dat het dus gewoon zo kan zijn. Soms heb je even bevestiging nodig. Sinds gisteravond steken rechts dus denk echt wel mijn eitje nu binnenkort

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

dat klinkt goed hoor, ik had ook altijd steken , dat is volgens mij de rijping van de follikel

14. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ja volgens mij ook. Net een test gedaan en bijna geen streep meer te zien. Lijkt me dan toch dat de piek-kort maar krachtig- is geweest.
    Gelukkig dag ervoor en gisteren gezellig gehad. En ach doen we vandaag gewoon nog een keer :)

15. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

Nov 18, 2013
    621
    0
    16
    Op het moment dat ie knalt dan zegt de bijsluiter van de ovulatietest. Na 24 uur klussen maar binnen 48 uur?!

16. Anjou

Anjou Niet meer actief

Kort maar krachtig was hij dus. Zwanger!!!

17. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!

Ik had het ook zo kort afgelopen weekend, hoop met hetzelfde resultaat als jij ;)

18. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!

Share This Page