Nou het testje is lichter dan gister, dus ben er bang voor... Probeer het morgen nog wel een keer, maar ik denk dat ik ongesteld word binnenkort... Onderste is van vandaag..
Inderdaad is de test lichter. Ik hoop dat er een positieve draai komt maar voor nu ben ik niet positief
Ik weet het.. Hou ook rekening met het ergste. Nu is het natuurlijk wel zo dat hcg behoorlijk kan schommelen voor NOD. Maar aangezien ik niet weet wanneer mijn NOD is, hou ik me er ook maar niet aan vast.. Afwachten helaas...
Schommelen hoort je hcg niet te doen, dat hoort altijd op te lopen als het goed gaat. De concentratie in de urine kan wel schommelen, maar dat is afhankelijk van hoeveel je gedronken hebt en of je vocht vasthoudt of niet. En de laatste tijd zijn de testen van kv2v5 ook niet meer al te best. Maar zo op je foto's af durf ik nog niet positief te zijn :/ Sterkte met afwachten...
Dat bedoelde ik ook eigenlijk. De concentratie in de urine. Ik had gisteravond wel 3 koppen thee gedronken, maar lijkt me sterk dat het daaraan ligt toch?
Nouja, ik zit hoogstwaarschijnlijk nog voor m'n NOD dus ik weet niet of ze zo vroeg al bloedprikken. Ik wacht het deze week nog af en ga kijken wat de testjes doen. Is het maandag nog zo onzeker, dan bel ik de ha.
Even de testjes onder elkaar. Je blijft bij elke wat zien. Hopelijk is de laatste ook een beetje zichtbaar.. Hij draait hem om, snap niet waarom. Maar goed, van links naar rechts dan maar: maandag, dinsdag, gister en vandaag. Die van dinsdag is het duidelijkst
Ik zie alleen bij die van dinsdag een streepje staan... Ik hoop dat de testen mooi oplopen Succes en een fijne dag!
Ai, dat ziet er niet zo goed uit helaas Ik zie alleen op die van dinsdag een duidelijk streepje. Benieuwd hoe het nu verder gaat. Houd je ons op de hoogte?