Ik ben bang voor je dat het met de innesteling niet goed is gegaan Het streepje van dinsdag is wel zichtbaar, dus er moet wat hcg in je lichaam hebben gezeten.
Pffff. Voel me echt ziek gewoon.. Ben de hele dag al slap en hangerig, hoofdpijn, van warm naar koud om de 5 minuten. Giga-pijnlijke borsten en verder helemaal niks, noppes, nada wat een eventuele menstruatie zou kunnen aankondigen. Ik weet nog zo goed dat ik me precies zo voelde bij mijn eerste 2 zwangerschappen, maar daar had ik wel degelijk gelijk een knaltest. Heb dit nog niet eerder meegemaakt. Ik baal er behoorlijk van dat het zo onduidelijk kan zijn. Ik weet wel dat ik eigenlijk niet moet klagen, maar heb toch een moment van zwakte. Dochterlief had vanmiddag wel door dat ik me niet zo lekker voelde en ze kwam ook regelmatig bij mij om me over mijn wang te aaien, of mij te voorzien van glaasjes water, de schat.. Kids kunnen je altijd weer beter laten voelen hè.
Het lastige met dit soort dingen is altijd dat je lijf soms je hart volgt. Dus dat jij nu je symptomen voelt omdat je heel graag wil dat het waar is. Vaak zie je dat je menstruatie komt als je zelf afscheid hebt genomen van deze hoop voor deze maand. Sterkte!
Heb net even met de ha gebeld. Omdat ik mij zo slapjes voel, laat ik even mijn schildklierwaardes controleren. Heb een aangeboren afwijking dus daar kan het vandaan komen. Nu was ze wel zo lief om even de hcg erbij op te zetten. Dan heb ik gelijk duidelijkheid.. To be continued.....
Vandaag nog een testje gedaan en daar is wederom een tuurstreepje zichtbaar. Krijg hem niet op de foto helaas. Ik ga nu echt niet meer testen en wacht gewoon dinsdag af. Ik word echt gek van die stomme streepjes..
Uhhmm gekke vraag maar weet je ook wanneer je eisprong is geweest (ovu testen of tempmethode?). Het kan namelijk ook zo zijn dat de test reageert op het lh hormoon. Je krijgt dan een duidelijk streepje wat de dagen daarna weer afloopt. En ongeveer 2 weken daarna wordt je dan ongesteld. Helaas reageert de kv het meest op je eisprong van wat ik hier heb gezien op het forum.
Ronde voorbij! Ben zojuist ongesteld geworden.. 31 dagen in totaal. Nieuwe NOD: 12 mei. Ga maar uit van weer 31 dagen.. Bedankt voor jullie hulp meiden!!