Ik kreeg geen plusje, maar gesloopt ziet hij er zo uit, wat betekend dit ? Ben nogal nieuw hierin, maar vorige maand zei iemand je moet hem slopen.
Even ter vergelijking voor jezelf: Ik had laatst licht positieve kruidvat early testen en die kwamen heel duidelijk op na 2min (zoals ze ook zeggen in de gebruiksaanwijzing). In vind het zo'n duidelijke test vergeleken met die roze streepjestesten. Daar tuur ik me altijd suf op bij lichte testen. En dan ben ik altijd onzeker. Deze was heel licht maar toch goed te zien. Maargoed, dat kan bij jou anders zijn, hoor! Wat ik zag: een vertikale brede streep, in het ronde venstertje zodat de min (die er altijd staat) een plusje wordt. (maar dat snap je vast al) Ik had hem ook even opengemaakt om te kijken hoe die er van binnen uitzag, en daar zag je het vertikale streepje iets duidelijker blauw gekleurd, in het rondje dus he! Even voor de zekerheid, dat je wel op de goede plek kijkt? Ik hoop het voor je. Met een betere foto kijk ik ook graag even voor je!
Geen kruis betekent dus een negatieve test helaas. Van slopen wordt hij niet ineens wel positief. Ben wel benieuwd wie jou heeft gezegd dat je testen moet slopen bij een negatief resultaat. Dat staat namelijk ook nergens in de gebruiksaanwijzing.
Ik snap dat hele gebeuren echt niet van testen uit elkaar halen. Ik heb 3 zwangerschappen doorlopen en vaak genoeg een negatieve test gehad maar echt nooit de ingeving gehad om dat ding uit elkaar te halen.Negatief is negatief en hij wordt niet positief door hem uit elkaar te halen. Voor nu is hij negatief.
Dank jullie wel voor de reacties en nu weet ik dat je niet moet slopen. Dacht dat ik wel redelijk geduldig was, maar helaas het kost me toch veel moeite en wist ook wel dat positief zoveel te vroeg eigenlijk niet kan, maar loop al een tijdje misselijk te wezen bij vlagen en was het even beu en hoopte net die ene te zijn die dat wonder zou hebben van toch al heel snel positief te testen, hoe dom. Maar we gaan maar weer verder wachten en hopen
Ik wilde eigenlijk vorige week dinsdag met ovulatietesten beginnen en toch de maandag al gedaan en toen een smiley en daarna niet meer en die dinsdag het elastische slijm en ben dus van die dinsdag uit gegaan. Dus dan is het nu 9 dagen. Daarom veel te vroeg, maar voelde alsof het raak zou zijn, maar misschien is het iets wat erbij gaat horen bij mijn cyclus ( die misselijkheid )
9 dpo is niet extreem vroeg hoor. Er zijn genoeg vrouwen die dan al een lichte streep hebben. Maar griep heerst dus daar kan de misselijkheid ook vandaan komen.