vandaag heb ik weer het een en ander gekocht. ben nu 12weken dus nu kan ik veilig shoppen. ik probeer me wel in te houden, maar dat is zooooo moeilijk. vandaag sokjes spuugdoekjes en hydrofielluiers gekocht. liefs doris
Heerlijk toch om elke keer wat te kopen ! Deed ik ook hoor. En met 13 weken hebben wij de babykamer besteld. (was toen een aanbieding)
heel saai, maar we kopen haast niets, krijgen heel veel. alleen dan het bekende icare lijstje, wat je in huis moet hebben
Ben de hele zwangerschap al dingen aan het kopen. Maar ik krijg ook super veel. maar zo geweldig leuk om te shoppen voor mijn kleintje! Liefs Kiss
Is toch heerlijk om zo nu en dan iets te kopen voor je aanstaande kleintje? Vanmorgen heb ik ook wat hydrofielluiers gekocht en een lief hempie, en twee hoeslakentjes voor het matrasje. Tja... je hebt het straks toch nodig en waarom zou je niet telkens iets kopen? Je kunt inderdaad ook wachten tot je 7 maand bent, en dan alles in één keer doen, maar telkens iets is toch ook prima? En je moet best een aantal dingetjes in huis hebben, zeker spullen zoals hemdjes, wat bovenkleding, sokjes. Ik vind dat je er niet op kunt gokken dat je dat allemaal maar zult krijgen. Stel je voor dat je allemaal heel grote dingen krijgt (bv vanaf een half jaar of nog ouder), dat zou dan betekenen dat je kindje de eerste maanden niets heeft Of je moet gelijk al de derde dag na de geboorte de winkels induiken, lijkt me ook niet zo lekker eigenlijk. Wat ook leuk is: zelf spulletjes maken. Daar heb je ook heel veel voldoening van.
Gewoon lekker shoppen hoor voor je beebje! Niets is leuker dan dat. Ik kan het soms ook niet laten en als ik dan iets gekocht heb (van kleertjes of zo), leg ik dat in de kast en dan kijk ik er iedere keer weer trots en blij naar. Gewoon lekker van genieten meid!
Naast het getrappel in mijn buik het leukste om te doen op het moment, alleen manlief en portomonee vinden het minder hahaha! Als ik het maar leuk vind! Fijne zwangerschap!
Wij hadden met 10 weken al het kamertje gekocht... Ik bleef die weken erna ook maar kopen en kopen haha, is ook gewoon veel te leuk allemaal
Gewoon lekker kopen meid! Bijna alles wat wij gekregen hebben kon regelrecht marktplaats op/ de kliko in...
hier ook veel geshopt ook al kregen we weer een jongetje en dus bijna alles al hadden ook veel mooie spullen gekregen en nu is de jongste vier maand en ik blijf maar bezig het is ook allemaal veel te leuk