ja ze houdt ons zeker in spanning!! hahaha.... ik ga nu maar ff de hond uitlaten!! tot zo! hoop dat ze dan weer terug is!!!
Nou de testen waren er, maar nig geen duidelijkheid ik zie niets op de testen.. Zal even een foto maken..ff wachten Britt
en drie... je ziet nu misschien een klein streepje maar die zag ik na 3 min niet, misschien 6a 10 min.. Britt
hoi britt Tjee............... denk zelf dat ik wel een heel licht streepje zie, maar kan misschien aan de foto liggen.......... pppfff Misschien moet je gewoon ff naar de drogist en een ander soort test halen ofzo......... pppfff, kan me je frustratie wel voorstellen hoor Twinny
hee meis, jeetje wat moeilijk zeg!! Op de eerste foto zie ik een streep, volgens mij... Haal dr anders even 1 van clear blue, zo'n digitale... kost wel weer 20 euri... En de dokter kan volgens mij vrij snel de uitslag hebben, ook schijnt het dat ze een boel kunnen aflezen van je bloeddruk (al zal die door de hitte en de stress toch wel hoog zijn) Moeilijk he! hoe voel je je nu??
Ik zie in de eerste ook een heel licht streepje... En volgens mij heeft de huisarts ook meteen daarna uitslag, behalve als je je bloed laat testen dan duurt het iets langer idd volgens mij 2 dagen.
heb met trap lopen naar beneden een beetje last van bortsen en tepels zijn nog steeds pijnlijk.. verder voelik niets beetje ongi kramp.. Nou ik wacht nu gewoon tot zaterdag entest dan wel samen met mijn vriend.. Wat een gedoe zeg... Britt
Inderdaad wat een gedoe... en je hoeft ook niets te voelen he... maar dat willen we wel graag voor de duidelijkheid... maar als je echt zwanger bent dan zie je dat op de test zaterdag echt wel! nog twee dagen erbij, dan is je hcg wel weer gestegen hoor! Komt goed!