ohhh jeetje ik word mama... niet te geloven dit!!!!! erg zeg.... en tja sonja weer gelijk.. ongelooflijk... even een goed idee verzinnen voor mijn mannetje!!!! ik ren ff naar de winkel... het kan toch niet zo zijn dat dat ding me voor de gek houd!!! Liefs ben zo terug
Ja hee, zo bedoelde ik het niet, maar juist op zo'n moment dat je blij bent voor iemand om het zelfde geluk dat je zelf ook graag wilt, maar ik ben wel heeeeeeeeeeel blij voor je hoor meis! sorry...
Hoi Lisje, Van harte gefeliciteerd!!!! Ik heb net de foto zitten bekijken, maar hoezo een dun streepje? Ik vond de streep megaduidelijk. En inderdaad, welke test had je gebruikt? Van deze site? En nu ben je zeker een andere test aan het kopen? Hahahaha. Veel geluk samen. Liefs, Jaycey
he meiden, heb eerst vanochtend een test geprobeerd, en die gaf wel iets..maar niet veel.. en nu heb ik een test van....eigenmerk drogist.... streepje is streepje toch.... oei oei net naar de winkel geweest en beschuit en muisjes gekocht, roze en blauw hihi en een speen... voor mijn mannetje... oei oei oei
Geweldig idee Lisje..Vertel je ons nog hoe hij heeft gereageerd... Welke drogist en streepje is streepje zeggen ze..?? Ik geloof het bij mij nog niet zo ben bang dfat ik het te laat het afgelezen, hoewel dit bij de eerste niet het geval was.. Britt
En nu al 43 weken zwanger?? Je banner klopt niet helemaal Lisje. Ben benieuwd hoe je mannetje reageert. Liefs Erica
ha ha ja die banner lukt ff niet hiih... ik heb hem bij de da gehaald!!!!!! test morgen nog een keer en ik laat jullie morgen weten hoe en wat okee.... brr teetje wat eng dit hihi liefs
Weet precies hoe je je voelt..gisteren licht posi test, maar vanochtend weer geen touw aan vast te knopen.. je ziet hem wel heel licht http://i5.tinypic.com/20icnih.jpg Maar ja voel ook ongi krampjes.. Zaterdag ga ik testen als ik het nog niet ben... Britt
Hey ik zie toch echt wel een streepje hoor Britt, ook al is ie licht! Je bent gewoon echt wel zwanger Daarom durf ik ook geen andere testen nog te proberen, ben veel te bang dat die andere testen zo vaag doen waardoor ik weer bang ben niet zwanger te zijn Dus vertrouw maar gewoon op de streepjes, al zijn ze vaag!!
he meiden... ja ja raar he..... ik heb er 2 geprobeerd en ze geven een streepje... wat raar dit zeg.. dit terwijl ik nog nergens last van heb, behalve iets of wat steekjes in mijn buik..... dank jullie wel voor jullie reacties en ik blijf nog even hangen hier, hou nog even een slag om de arm..... vind het toch wel snel in de 2de ronde... Dikke knuf Lisje
ik zeg het voor mij zelf ook streepje is streepje, want als je HCG niet in je lijf heb krijg je helemaal niks... dus ..... liefs