hee meis, voor jou word het ook tijd.. mijn duimen draaien nog steeds hoor, voor allemaal... mijn mannetje reageerde heel super!!! hij was er helemaal onderste boven van.... echt super, had er een speentje bij gelegd met daar op gedrukt papa is de beste hiih.... Liefs en ik kom morgen weer hier, vanavond ga ik het even vieren!!!
Wow gefeliciteerd Lisje!!! Ik ben mega blij voor jullie. En wat gaaf zeg in de 2e ronde. Je geeft ons hoop!
ik had ook nooit gedacht dat her zo snel zou kunnen gaan...... maar wel heel onwerkelijk hoor.. vanochtend nog 1 x getest en hihi weer een bolletje ( die van predictor), weleens waar een licht bolletje, maar het is er een... hihi geweldig en jullie moeten mij maar heel snel volgen.. liefs
Ik heb alle verhalen met spanning zitten lezen hoe het allemaal af zou lopen met je zwangerschapstesten! En nu ben je gewoon echt Zwanger!! GEFELICITEERD! Ik krijg helemaal kriebels in mijn buik als ik me bedenk dat het misschien bij mij ook zo gaat, dat je opeens wel 2 streepjes ziet komen op je teststaafje. Ik ben nu 3 keer ongesteld geworden maar mijn cylcus duurt ronde de 42 dagen, dus ik moet iedere maand heel lang in spanning zitten, dus ik ben blij als het een keer raak is. Groetjes van Kelly.
@kelly1982 he he, ik had dit zelf ook nooit gedacht, we zijn net 1 maand en 18 dagen bezig en nu... streepjes overal!!! ik testen eigenlijk, zodat ik zeker wist dat ik niet zwanger was hihi ivm het idee dat ik geen eisprong had gehad deze maand... en kijk eens ik word mama... jij heeeeee; veel succes meis... en laat je het me weten! Liefs
Ja ik hou je op de hoogte en jij ook ons? Want we willen wel weten hoe het verder met je gaat. Liefs kelly
@kelly1982 doe ik zeker meis, ga lekker nog op vakantie van 26-7 tot 5-8 dus die periode ben ik er ff niet hihi... maar daarna ben ik weer van de partij! liefs