Hallo! Ik zal me eerst even voorstellen, Ik ben Joke, en ik wil ook zwanger worden. Nu ben ik al een tijdje bezig. En zie nu bijna elk dingetje als een sympthoon. ik wou graag wat meer tips en wat metgezellen opzoeken vandaar mijn komst!! Nou hier is mijn vraag. ik zit nu op de 15de dag vanaf mijn laaste menstratie dag. en vanmorgen had ik ineens wit slijm in mijn onderbroek.. Nu vroeg ik mij af, wat is dit? iemand enig iedee hoe het komt? Ik heb dit weekend aardig geklust dus ik hoop dat het nou snel een keer raak is!!
Hoi Jokie, Ik begrijp wat je bedoelt!! Ik heb dat nu ook heel erg gehad afgelopen maand.. Ieder pijntje, ieder symptoompje denken zou het? Wat ik met die witte afscheiding had, is dat het vlak na mijn ei was... En dan wel weer ongesteld werd een dag of 12 erna... Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je juist nu in je vruchtbare bent.. Als je afscheiding draderig is zit je in je vruchtbare... Hoeveel daagse cyclus heb je? Is hij regelmatig? Liefs ikke
Oh Jokie ik lees net pas dat je op je 15e dag NA je laatste menstruatie dag zit... Dus zo ongeveer dag 23? Je moet vanaf je eerste dag tellen he! Bij een cuclus van gemiddeld 28 dagen is je vruchtbare rond de 14e dag, dus een week geleden...
Mijn cyclus is heeel erg regelmatig, i k kan het zogoed als met de klok gelijk zetten. Mijn cuclus duur altijd zo`n 28 dagen. Volgens de calculator hier op het forum waren mijn vruchtbare dagen vooral zondag en maandag... Dus weet het niet zo goed. maar de afscheiding kleeft wel aan elkaar, maar is wel weer "vloeibaar" zeg maar, En ik heb dit eigelijk nog nooit eerder gehad, vandaar dat ik er ook wel nieuwschierig naar was. En stel dat dit mijn vruchtbare dag(en) zouden zijn, Is morgen klussen dan te laat?
Dus dan zou ik vanaf 3 julie in dit geval moeten tellen 14 dagen, is de 17, dan klopt de calculator wel, dat was namelijk maandag (dan toch op de goede dagen geklust Maar wat kan het dan zijn?
Klinkt goed op zich... Maar in dit geval kan het van alles betekenen... Je moet gewoon de symtomen afwachten denk ik en dan wachten of je komen.... Spannend he? X
Jaa! Al die geduld, waar halen we het toch vandaan Als iemand nog een soort zelfde evaring heeft, of enig idee hebt, dan hoor ik het graag
Je kan het wel uit laten rekenen door de computer maar ook al hen je eem cyclus van 28 dan kun je nog je eisprong op een ander moment hebben.. Iedere vrouw is anders... Je kunt gaan tempen of voor de volgende maand(mocht het deze maand niet gelukt zijn,wat we natuurlijk niet hopen) Ovulatietesten gebruiken... Ook gewoon leuk om je eigen lichaam te leren kennen.. Britt
Ik heb het even voor je uitgerekend.. Je zit nu op dag 19, of je eitje gaat nu innestelen... Of het verlaat je lichaam... Je vruchtbare periode is al voorbij, als je een regelmatige cyclus van 28 dagen hebt... Als je op Clearblue.nl kijkt is er een hormoonspiegel kalender die je van dag tot dag verteld wat er gaande is tijdens je cyclus
Ja, misschien maar volgende maand tempen mocht dat nog nodig zijn, Hihi Ik had gister en vandaag wel een heel vervelend gevoel aan de zijkant van mijn buik, echt best wel pijnlijk. Weet ook niet wat dat is Nog 10 dagen!
Ik ben ook begonnen met ovulatietesten deze maand.. Ik zit als het goed is vlak voor mijn ei.. Ben ook benieuwd wanneer die testen me zeggen wanneer het precies is
Nou zo zie je maar.. Ik ben er altijd wel vanuit gegaan dat het rond de 12-14e dag lag.. Maar nooit echt iets gevoeld... Ben zooo benieuwd... Spannend hoor
Bij mij gaf de test op de 17e een dikke streep andere dagen iets minder maar dat telt niet moest echt een donkere streep zijn... Aan mijn temp te zien denken sommigen dag 18 dat hij echt geweest is... Dus vandaar echt alleen met de testen, tempen of als je je ei echt voelt kun je er achter komen.. Tenzij je gewoon afwacht of het iedere keer lukt of niet..kan natuurlijk ook Britt
Waar de lijnen een kruis maken daar zou mijn eisprong zijn geweest en eronder zie je een E staan..dat was mijn witte(eggwhite) afscheiding.. http://i5.tinypic.com/20kca4h.jpg Britt