Volgens mij is t wel duidelijk hoor. Tis heel herkenbaar, heb 4 dagen voor mijn NOD met een kruidvattest getest en kreeg een vage streep ongeveer hetzelfde als jouw streep. De volgende dag heb ik getest met clearblue digitaal en er stond zwanger. En allemaal getest voor mijn NOD dus t kan echt hoor Wanneer ga je weer testen? Probeer anders CB digitaal, dan heb je geen gedoe met zie ik t nou wel of niet.
Ik ga in elk geval na het weekend nog proberen, misschien zondag al. Als de strepen dan wat duidelijker zijn, wil ik er nog een digitale achteraan gooien, just in case...
Ik zie een 2de streepje dus alvast een voorzichte proficiat! Zo zag mijn test er ook uit een paar dagen voor NOD
ik zie ook een tweede streepje maar zo vroeg voor je NOD kan het nog alle kanten opgaan... ik zou gewoon lekker tot je NOD wachten en dan nog eens testen.... Heb helaas ook bij de septembermama's een aantal meiden gezien die voor hun NOD een +++ test hadden en helaas is het niet goed gegaan (vaak gaat het dan bij de innesteling uiteindelijk niet goed)... Dat hoeft natuurlijk bij jou helemaal niet zo te zijn maar dat kan eht nadeel zijn van voor je NOD testen..... En als je zwanger bent en blijft dan ben je dat over een week ook nog wel
Ook van mijn kant een voorzichtige proficiat! Ik zie toch echt een tweede streepje...hopelijk is hij over een paar dagen heel duidelijk te zien!