Ik ben erg benieuwd op welke dag jullie positief testte! En ook of de dag daarvoor je test ook echt negatief was. Voor mijn gevoel test iedereen op 8 dpo al positief als je de berichten hier ziet. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk is. Jammer dat ik geen poll heb toegevoegd
Ik heb een aantal keren op 8/9 DPO getest, deze waren toen negatief. Met 11 DPO nu een redelijke streep. Vorige zwangerschappen waren op 11 DPO nog echte tuurstreepjes ( deze werden een miskraam ).
Op 8dpo. Mijn nod was op 11-12 dpo dus ik testte 3-4 dagen voor mijn nod, maar 6 dagen voor gemiddeld nod.
Uhh 11 dpo, maar dat was wel een streepje die je echt bijna niet zag.. De dag ervoor was hij echt nog omo wit en ik had op nod ook echt geen knaller
Ik ook op 10 dpo een tuurstreepje. Volgens mij is het moment van innesteling een belangrijke factor. Ik had een erg vroege innesteling (denk ik in ieder geval).
Bij de eerste testte ik op 10 dpo positief, niet eerder getest Bij de tweede testte ik 11 dpo positief, niet eerder getest Bij de mk testte ik 8 dpo positief