voor zover ik nu al kan genieten, ben nog zo bang dat t misgaat! ga van de week na nog een test toch even de dokter bellen voor bloedprikken denk ik ..!
Ziet er idd goed uit (kijk maar naar mijn eerste KV test in album) Nog even afwachten of ie donkerder wordt.. maar ik zeg: harstikke positief!!
was trouwens alles goed op de echo ? zag staan lichtbloedverlies? heb je dat nu nog of is dat alweer gestopt ?
lala, ik heb even alle berichtjes van dit topic doorgelezen. wat een spannende dagen zijn dat geweest joh! wel heerlijk om een goed einde te hebben, je bent zwanger! Ik hoop voor je dat het dit keer goed gaat!! Sterkte de komende dagen. En je hebt me overgehaald om al voor NOD te testen (als ik me zwanger voel oid). Thanks
ohh meid dankje maar ik ben nog niet helemaal blij hoor! ik wil graag een knaltest dan geloof ik er pas echt in! denk eind van de week ook ff bloedprikken, voor de ckerheid! wil zo graag blij zijn maar t lukt me op 1 of andere manier nog niet echt!
ohh men verloskundige belde me net , over de vorige zwangerschap , ze was met vakantie dus ze wist niks van de miskraam.. echt lief dat ze belde! heb het haar even uitgelegd.. en ook dat ik nu weer een posi test heb die elkedag wel wat donkerder is alleen nog geen knaltest, ze zij kom 30 aug maar even langs maken we een echo! lief mens is het ook! __________________
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture25018.html alweer duidelijker meiden! nu de echo maar afwachten!