Lala de ontwikkeling van jouw testen ziet er toch super positief uit meid!! Nogmaals gefeliciteerd hoor! Leuk om al die testen vanaf 6 voor NOD te zien. @Pino 8 dagen voor NOD al hihi dat is echt vroeg, hoeveel dpo was dat bij jou? Ook nog gefeliciteerd!
Die testen zijn inderdaad steeds duidelijk geworden.. Een hele fijne zwangerschap toegewenst en ik hoop dat je deze keer echt mag gaan genieten! Succes met de echo.. xx
Ik ben zwanger hoor meiden zal het jullie laten weten dus bij deze!! alleen korter dan verwacht! we dachten ongeveer 7 weken maar volgens de verlos ben ik 4 a 5 weken! ben zo blij!
lala gefeliciteerd meis! Nu vraag ik me wel af hoe dat kan, je testte toch ook heel vroeg positief Heb je een echo gehad waar die 4 a 5 weken uit zijn gekomen?
Dat vroeg positief testen kan komen door de miskraam. Bij mij heeft er nog drie maanden hcg in mijn bloed gezeten en testen zouden dus positief zijn ook al was ik niet zwanger. @lala: gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! Heb je dan al een echo gehad dat ze de termijn konden zien?
Het kan ook zo zijn dat de baby nog een groeispurt moet krijgen. Ik had bij de eerste echo ook dat ik 2 weken werdt teruggezet (was toen volgens de echo 5 weken) en inmiddels ben ik weer zo goed als terug op het termijn wat ik aanhield.
Hcg was na de miskraam al weg .. heb dus vroeg posi getest ook al was het lichtjes.. heb inwendige echo gehad, en was 4 a 5 weken zij de verlos. over 2 en half week mag ik weer!!!
Lala, ik hoop natuurlijk helemaal dat het goed gaat, maar als je 5 aug al een positive test had, dan zou je toen dan toch in ieder geval 3 weken zwanger moeten zijn geweest en nu dus 7? En je testjes zijn inderdaad iets donkerder, maar zijn niet echt knalpositief. Ik hoop natuurlijk dat je over twee weken een prachtige echo hebt, maar ik zou gezien de termijndiscussie zelf nog even een slag om de arm houden. Ik duim voor je!!!
Ik sluit me hier helemaal bij aan meis. Ik zou toch ook even een slag om de arm houden, gezien je toch 5 augustus al een positieve test had. Vond de VK dit niet vreemd? Ik hoop en duim natuurlijk ook voor je dat je over 2 weken een prachtige echo hebt meid! Ik heb pas nog gelezen dat het beebje van iemand hier op het forum volgens de gyn steeds een groei achterstand had vanaf 5 weken zwangerschap en ze rekening moest houden met een miskraam volgens haar gyn, met 12 weken lag haar beebje helemaal prima op schema en zij heeft nu een gezonde meid
Ze heeft toch al een echo gehad? Zie haar album. En die eerste test kan best positief geweest zijn door de miskraam.
Misschien even het begin van het topic lezen? Ik wil niemand ongerust maken, maar ik probeer altijd wel eerlijk te zijn. Lala heeft negatief getest na haar miskraam en vanaf de 5 e werden de testen ook duidelijker.
ja de 5e was die erg licht posi de 11e alweer wat duidelijker en vanaf toen steeds iets duidelijker.. ja heb een echo gehad klopt.. heb er nu in ieder geval wel een goed gevoel over! buikje groeit ook al , ook al is het dan eerst van me darmen hihi
Ik was diegene met een groeiachterstand in de eerste 12wkn... Ik heb net naar je echo gekeken en dat ziet er erg mooi uit hoor voor 5wkn2dgn! Mijn vruchtzakje was de helft van dat van jou en er was echt niks in te zien.. Bij jou duidelijk wel! Volgens mij zit je heel goed hoor! Ik zou gewoon van het positieve uitgaan, hebben wij ook gedaan en we hebben nu een heerlijk meisje