Langs de ene kant zeg ik 'geef mij maar een dekentje door, ik doe mee!' Maaaar...ik zou m'n verjaardag en Kerstmis niet willen missen.
Heeeeeeeeerrrrrrrrlijk dat de kou er aankomt. Ik voel mij nu een stuk beter al met deze temparaturen Volgens mij ben ik allergisch voor warmte ivm vocht vasthouden, kan zo op 1 dag 3 kilo aan vocht aankomen. Hoe kouder hoe beter!
eeeeeeeee vreselijk , vind het maar niets.. ben zo blank als wat maar kan er slecht tegen. ik heb ook een genetische ziekte waardoor mijn botjes stijf en pijn gaan doen door de hard kou, dus lijk net een Michael mannetje in de winter en dan kan ik nog koude handen en voeten hebben,want door die ziekte stroomt mijn bloed niet goed door de voeten en handen in de winter.. brrrrr nee hoor vind het niets en zodra we genoeg geld hebben vertrekken we naar een warmer land net als mijn ouders ( mijn vader heeft het ook ) mijn vader lijd echt pijn in de winter hier en ik heb daar geen zin in latere ba kou ga weg
Ik haaat de winter echt met een passie gewoon!!! Brrr als het nou gewoon nog koud was en met sneeuw heeft het nog wat. Maar altijd maar dat half gare weer met regen en wind... Zie er nu al tegen op om met tegenwind en regen naar mn werk te moeten fietsen...:x Geef mij de zomer maar heerlijk warm niet veel kleding die je aan hoeft te doen, iedereen een goed humeur heerlijk!! Ik hou ook wel van een winterslaap als het kon deed ik mee
hier ben ik het helemaal mee eens. ik heb echt een hekel aan de winter. koud, wind, regen, glad, dikke jassen aan. als je binnen komt en het heeft geregend is je hele vloer weer nat. allemaal die dikke jassen aan de kapstok. pfffff. ik wil de zomer, lekker slippertjes en luchtige kleding aan.
Gezellig! Kaarsjes aan, dekentje op de bank waar je samen onder kunt kruipen, lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank of in bed, als je een open haard hebt, kun je die ook aandoen. Ik vind het in de winter juist fijner om buiten te gaan wandelen. Goed, je moet je goed inpakken, maar dat is alles. De lucht ruikt ook altijd zo lekker als het 's nachts gevroren heeft. Nee hoor, ik vind de winter juist knus! Enige nadeel: 's ochtends moeten krabben.
Oja, niet te vergeten eten en drinken: stamppotten bijvoorbeeld. En warme choco en glühwein!!! Hmmmmm!!! Straks mag ik weer!
Ik kan er niet tegen als ik wakker word, dat het dan nog donker is, en als ik naar huis ga, het dan ook al weer donker is. Maar lekker op de bank, onder een dekentje, kop thee, taaitaaipoppen dippen in warme chocomelk. Intocht van Sinterklaas (de echte van tv), kerstbomen en kerstlichtjes overal, mooie etalages, dat wil ik ook allemaal niet missen. En wat dacht van het lekkere eten van Kerst en Oud en Nieuw, de oliebollen, mjam mjam mjam, hihi.
Ik vind alle jaargetijden leuk de zomer is heerlijk maar de winter is ook super lekker kaarsjes aan en heerlijk genieten van lange avonden. In de lente gaat alles weer zo mooi bloeien en de herfst vind ik ook heerlijk met de stormen mij maakt het echt niet uit!
ik vind dit herfstweer ook wel wat hebben. Lekker vroeg donker romantisch de kaarsjes aan met een kopje thee op de bank. Ben de eerste donkere dagen altijd wel wat down maar daarna vind ik het helemaal prima! Alhoewel altijd zomer zeg ik ook geen nee tegen
ik vind de herfst zooooo onzettend mooi... de kleuren van de bomen (wij wonen in een heel bosrijke omgeving) zijn echt dan schitterend. alleen daarom al kijk ik ieder jaar weer uit naar september. de winter vind ik erg gezellig. maar de lente is natuurlijk ook wel weer heel fijn. eigenlijk heb ik alleen maar een hekel aan de zomer veel te warm! (alhoewel ik de lange avonden op een terasje of in de achtertuin dan wel weer fijn vind )
Ik hou van de winter! Kou, schaatsen, boerenkool met worst, sinterklaas, kerst, SNEEUW!! Heeeerlijk. Maar ik hou van alle seizoenen hoor, zo heeft alles wat
I love winterkleding!!! Echt, ik heb een hekel aan zomerkleding, ik pak me liever dik in met zachte beenwarmers, superwarme sjaals, wollige vesten en heerlijke maillots... En dan die knusse dagen thuis, lekker warm de kachel aan, kop chocolademelk terwijl het buiten vriest, regent, sneeuwt of stormt. Nadeel vind ik wel het snel koud hebben, de koude en donkere ochtenden dat je je bed uit moet, brrrr.