De titel zegt het al.Mijn zoontje is bijna 7 maanden en hij reageert niet altijd op het roepen van zijn naam.Soms kijkt hij niet eens naar me als ik hem roep.Is dit normaal op zo'n leeftijd.Lijkt me nog te vroeg dat ze al weten dat het om hun gaat als je ze roept.
Volgens mij reageerde ze pas vrij laat op echt haar naam. Ze keek vaak wel op als je haar riep, maar dat was meer vanwege het plotselinge geluid... En als ze geconcentreerd bezig was (met wat dan ook) dan reageerde ze echt niet. Inmiddels reageert ze wel altijd (als ze wil tenmisnte ) op haar naam. Maar toen ze het voor eerst vroegen op het cb had ik echt zoiets van: euh? moeten ze dat al kunnen? Wanneer moeten ze dat eigenlijk kunnen? Ik had er eigenlijk nooit zo op gelet.
Hier pas sinds een week of 2 duidelijk reactie op het roepen van haar naam. En soms nog is ze selectief doof maar meestal draait ze haar koppie wel, zooooooo leuk!
Hier ook een ventje van 7 maanden. Hij reageert nog niet op zijn naam. Ik merk dat hij reageert op stemmen, en wat je zegt is niet belangrijk.
Mijn zoontje is ook 7 maanden oud, en draait zn hoofdje wel om als je zn naam roept! Erg leuk! Maar ik heb het idee dat als je "pietje" of "klaasje" of "banaan" roept dat hij ook om kijkt hoor! Vlgs mij reageert ie op het plotselinge geluid. En nog niet zo zeer op specifiek zn naam?
hahaha hier reageert ze ook wel op dr naam. man en ik waren het pas ana het uitproberen. marinte.. ze keek. marinte... ze keek niet. marinte... ze keek weer. toen zei mijn man roep eens: aap dus ik aap!! en ze keek hahahaha
Hier was het ook laat. Misschien wel richting 10 maanden voordat hij goed luisterde. Daarvoor wel af en toe, maar niet echt regelmatig.
Jep vanaf 5.5 maand begon hij te reageren op zijn naam en nu hoef je het maar te zeggen en hij kijkt al om Liefsz
hey, jamie reageerde pas echt op zijn naam rond de 9 maanden... als je dan aap riep dan luisterde hij niet, maar naar jamie wel ps humbley, ik moest 2x kijken, ik dacht dat je een foto van mijn zoontje op je banner had lijken echt op elkaar en heb toevallig hetzelfde rompertje! met dat blauw en groen
Tsja, ik heb geen idee... Hij reageert er wel op, maar inderdaad, als ik 'poep!' zeg, zal ie ongetwijfeld ook reageren.
hahaha is toch echt mijn zoontje fijne rompers he!! vind ze echt super,, wel wat duur maar jah Liefsz