Hoi! Ik vond onlangs wat gezonde gerechtjes waarbij de kok/schrijver een deel van de pasta vervangt door slierten courgette. "Courgetti bolognese" zeg maar. - Is dat uberhaupt wel lekker als vervanger van pasta? - Wie heeft een goede spiraalsnijder? Zonder veel gedoe, poetswerk, vastzittende groentes, snijden in vingers, ... Andere ervaringen of receptjes behalve courgette pasta? Dankje!
Hoi, Ik heb zo'n aardappel twister (ik weet niet of je die bedoeld) maar ik krijg het niet voor elkaar om een mooie twist te maken zeg maar. Mijn aardappel werkt nooit mee heb ik het idee
Ik heb een spirelli, ideaal. Ik vervang inderdaad regelmatig pasta voor courgette voor mezelf. Is goed te eten. mijn favoriete recept is courgette pasta gebakken in olie en knoflook met babyspinazie, zalm uit de oven en een beetje advocadosalsa
Ik heb dat ding van blokker, in de hoop dat mijn dochter dan wel groente zou eten als ik net deed of het spaghetti was. Dat is helaas mislukt, maar het ding is op zich wel makkelijk in het gebruik, je raspt niet je vingers mee en je krijgt hem ook redelijk makkelijk schoon.
Ik heb ook een spirelli. Gebruik het ook vaak voor de lunch. Heb er nog niets anders mee gesneden behalve courgette..
Ik heb ook een spirelli. Super handig. Alleen courgetti met gekookte courgette maakte een natte kledderzooi
Ik heb er een met vier mesjes. Van dunne spaghetti naar iets dikkere, brede tagliatelle en gewoon 1 brede plak. Van Santiamo geloof ik. Ideaal! En heel lekker ook met courgette. Ook lekker is komkommer in slierten en dan doen alsof het noodles zijn, dus bv noodle salade maken. Super lekker! Ik gebruik 'm ook voor wortel. 'T werkt als een puntenslijper; gewoon draaien. Super soepel en snel, makkelijk schoon te maken.