Vandaag heb een dekentje gehaald voor op de bank, hij is lekker dik. Maar toen ik hem op de bank legde twijfelde ik wel of ik hem nou wel zo mooi vind haha... Ik vind het heerlijk savonds met een dekentje op de bank te zitten Wat hebben jullie op de bank liggen?
Mijn man ligt onder een ijsbeer fleece deken te slapen op de bank en ik onder een rode deken van de wieg van de kinderen vroeger. Totaal niet passend bij het interieur, ik leg ze altijd uit het zicht overdag, als we ze niet gebruiken
Gewoon een lichtroze van Ikea. Heb ook een hele zachte bruine maar die verliest altijd vacht...kan ik gelijk stofzuigen. Of het matcht boeit me niet. Liggen overdag in een mand onder tafel
Heb wel een bijpassende maar die gebruiken we niet haha meestal toch die van de kids of een rode net bloemen die vloekt helemaal maar die leg ik overdag ook uit het zicht
Hier net zo geen matchende, totaal niet belangrijk als het maar warm is😉Als ik naar bed ga ruim het weer op
Wij hebben 6 verschillende die overal heen gesleept worden de grootste is rood met roze stippen. Super zacht maar iets te dun. Van de kinderen heb ik nog 2 jollein wiegdekentjes. Beetje klein met de ene over mn benen en de andere over mijn romp. Dan nog 3 kerstdekens, van mijn moeder gekregen. Heel diep rood en super warm, mijn favorieten. Geen van de dekens passen in ons interieur, maar dat boeit me niet zo.
Ik heb een mintgroene en een bruine die mooi matchen. Maar als het straks echt koud is heb ik een hele dikke van frozen In dat geval gaat comfort toch echt voor interieur, en houd elsa me lekker warm
Dezelfde als die van jou alleen dan zonder sterren. Ik heb hem 2 keer in de lengte dubbel gebouwen en dan in 3e opgevouwen in de hoek op de leuning liggen.
Er lag over de fauteuil een witte, maar die is echt alleen voor de sier, heel dun, niet lekker om onder te kruipen. Dus heb ik nog een lichtblauwe fleecedeken gehaald, zelfde kleur als de muren. Maar met 3 kinderen die ze zo af en toe eens 'lenen', verdwijnen ze regelmatig in speelgoedkisten of op slaapkamers, dus momenteel ligt er helaas niks
Ik heb een rode footsie blanket. Waar je voeten in kan doen. Lekker warm, maar stop nooit mijn voeten in de deken haha. Als ik naar bed ga, leg ik de deken in kast. Niemand die het ziet.
Wij hebben een opberglade onder de bank en die zit vol met dekentjes. Stuk of 6, allemaal wit en in verschillende diktes. Alleen geen fleece want dat mag niet op onze bank (kan hij van gaan pillen door het statische van het fleece)
Heb meerdere dekentjes maar geen liggen op de bank. Heb een kast met een bak van de ikea daar liggen ze in. Gebruik ze ook om hutten mee te bouwen voor dl. Af en toe als ik een leuke zie koop ik een nieuwe.
een hele dunne gladde slaapzak, ligt overdag altijd onder de tafel. Totaal niet matchend maar ik heb deze omdat er geen haren van de katten in kunnen gaan zitten!