6 weken terug is bij mij een jj catheter gezet. Van nier naar blaas. a.s maandag moet hij eruit,maar ik weet helemaal niet hoe dat in zijn werk gaat. Ik had nog geprobeerd de poli te bellen maar die was gesloten. Eerlijk gezegd ben ik best een beetje in de stress. Heb nog steeds veel pijn. 2x daags morfine. En na het plaatsen van de jj was ik na 2 dagen al weer terug in het ziekenhuis aangezien alles te erg was gaan zwellen. Ben dus doodsbenauwd eerlijk gezegd. Iemand het ook mee gemaakt en kan me een beetje gerust stellen/ voorbereiden. Weet je misschien of het mogelijk is een roesje te krijgen? Pff weet nu al dat ik niet kan slapen zondagnacht.
Uhm ik heb ook een dubbel j catheter gehad in mijn 1e zwangerschap. Deze werd geplaatst zonder narcose of iets. Na enkele uren er weer uitgehaald omdat mijn lichaam hem niet kon verdragen. Hij is er op dezelfde manier uitgehaald als hoe ze hem erin hebben geplaatst. Weer zonder narcose, roesje of verdoving. gelukkig is het wel snel gebeurd. En ik had zoveel pijn dat het mij op dat moment niks meer kon schelen. Dus ik weet niet of je zwanger bent, maar als je niet zwanger bent zou het moet kunnen met een roesje of iets dergelijks. Ik denk alleen dat dat dan wel besproken had moeten zijn. In ieder geval heel veel sterkte.
Ik ben niet zwanger. En hij is bij mij onder narcose geplaatst. Dat moest omdat er een behoorlijke zwelling aanwezig was. (naderhand dus nog erger geworden) En ze hebben een niersteen van 7 mm uit de nier gehaald.
Ik heb er ook één gehad tijdens mijn zwangerschap. Het plaatsen is bij mij ook onder narcose gebeurd omdat er toen ook een niersteen is verwijderd. Een week daarna is de catheter er uit gehaald omdat ik er veel last van had. Het uithalen was zo gebeurd. Ik heb er iig niet heel veel van vernomen en het ging heel snel. Succes maandag!