Ik wil graag zo een raamzuiger kopen en wilde die van Karcher gaan halen (heb ik een x van mijn moeder geleend en vond ik fijn) maar nu zag ik dat Leifheit er ook een heeft. De reviews bij bol leken wel goed. Ik vroeg me af of iemand die van Leifheit heeft en tevreden is? Ik wilde misschien die van leifheit kopen omdat je zo een pakket hebt en dan zit er ook een borstel bij om het raam schoon te maken.
De Kärcher staat hier te verstoffen. Die zou ik echt afraden want hij trekt strepen. Ik lees veel goede dingen over raamdoeken van Jemako.
Ja toen ik hem de vorige keer heb gebruikt had ik geen strepen. Ik deed wel steeds met een zeem dat ding afvegen (na iedere baan). Die doeken heb ik ook al veel over gehoord maar zo een apparaat leek me handiger.
Ik heb zo’n Kärcher, verschrikkelijk ding. Gelukkig ging dat ding na 1,5 jaar kapot. Toen heb ik gewoon weer mijn hara gebruikt. Veel makkelijker en zonder irritatie!
Raamdoeken zijn top! Maar gebruik liever de raamtrekker van jemako. Krijg je ook geen strepen van. De doeken gebruik ik dan weer voor de kleine raampjes/spiegels.