Konijn gevonden

Discussie in 'De lounge' gestart door Channie, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zo het konijn is trug bij de mensen bij wie ze hoort! Het is dus een meisjes konijn. Van onze buren 4deuren verder. Gelukkig maar, hebben die kinderen hun beestje trug :D
    Ze hebben haar net opgehaald. Mijn vriend hoorde kinderen roepen, NIJNTJE..en de moeder liep erbij en die sprak mijn vriend aan of hij misschien hun konijntje gezien had, toen zei die ja kom maar mee hier is die. Ze waren weer helemaal blij :D

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mooi zo...kindjes weer happy :D
    En jullie? Nu toch maar een konijntje kopen? ;)

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja ik wil eigelijk wel een nieuw konijntje halen maar mijn vriend liever niet. Dus ja ff kijken wat we doen, nog maar eens goed over hebben.

4. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    Gelukkig.Konijntje weer terug waar het hoort..

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Gossie, kindjes helemaal blij natuurlijk. Nu die van jou nog. Of is ze het konijntje al weer vergeten?

Als je je konijntje gelukkig wilt houden (er vanuitgaand dat je er alsnog eentje aanschaft) lees de site van bunnybin dan ff door. Zij hebben volwassen asiel konijntjes, links naar asiel in de buurt. Maar ook als je wel een jonkie wilt uit de dierenwinkel of al een konijntje hebt staan er veel tips voor een nog blijer konijn. (bijvoorbeeld dat het een groepsdier is.

www.bunnybin.nl

Deel Deze Pagina