Kijk dan eens op mijn receptensite! Ik bijn al een tijdje bezig met alle recepten die ik tot nu toe verzameld heb op deze site te zetten. Het is besst veel werk, maar leuk om te doen! Natuurlijk test ik ook zoveel mogenlijk recepten zelf uit Dus heb je ideeën nodig, kom dan es kijken! www.receptenverzameling.nl
Leuke site...en ik heb ook al wat gezien wat mij wel lekker lijkt... succes met je site en het proeven natuurlijk
Mmmmm.... Lekker hoor die recepten. Ik ga er zeker wat van proberen. Ben altijd in voor nieuwe recepten!
Leuke site Judith, hier ga ik zeker te weten een keer een recept van proberen! Ik zag ook chocoladetaart staan mjammie Liefs Missymona
Hi dames! Met Sint bijna weer voor de deur, heb ik m'n recepten van: pepernoten(kruidnoten), speculaas en gevulde speculaas op de site gezet. Je kunt ze vinden onder 'diversen' en 'laatst toegevoegd' . Snoep smakelijk!
Echt heel gaaf ! De Tajine gerechten zien er goed uit, aangezien ik vaak Marokkaans kook, ga ik het maar eens proberen. Hij gaat zeker bij de favo's ! Liefs Ilja
Ow wat leuk Alsje een Tajine gemaakt hebt, ben ik er wel benieuwd naar eigenlijk! Als het je niet teveel moeite kost, zou je dan een fotootje willen maken? Ik heb nog geen ene foto van een tajinegerecht