zelfde kraamhulp als vorige keer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mowtom, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    hallo,

weet iemand dit misschien?
    Ik zou graag dezelfde kraamhulp willen hebben als bij mijn vorige kraamweek. Zij is zo ontzettend goed bevallen en ik heb haar de eerste weken toen ze weg was echt heel erg gemist....stom he?

Ik vroeg me nu af of ik bij de nieuwe intake kan aangeven dat ik haar graag terug wil? Zou dat kunnen denk je?

Groetjes

2. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik zou het gewoon aangeven dat zij toen erg goed bevallen is! Vragen kan altijd!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Volgens mij kun je dat best aangeven hoor, maar garanderen kunnen ze het waarschijnlijk niet dat je haar dan ook krijgt.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja dit kan. Mijn schoonmoeder komt ook de volgende x weer bij ons kramen (ooit?) :) zij mogen 3? voorkeuren opgeven over n heel jaar, waar ze dan sowieso heen mogen.

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ok nou dan zal ik eens over een paar weekjes de zuidzorg gaan bellen om een afspraak te maken. Ben beniuwd of het kan...leuk!@!

6. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    En dan op het moment dat je belt dat je bevallen bent of bevallen gaat ook nog eens naar vragen?

Ik ben in het ziekenhuis bevallen dus we belden pas toen we naar huis mochten. Dan kun je dus rustig je wensen aangeven, ik snap dat het wat lastiger gaat als je in de weëen ligt. Dan denk je er misschien ook niet aan :)

7. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik heb ook bij het regelen van de kraamzorg aangegeven dat ik een bepaalde verzorgster wil.
    ik ben op tweede kerstdag 2006 bevallen en het rotte was dat die super kraamhulpmet oud en nieuw vrij was.
    we hebben in totaal 3 hulpen gehad en de laatste 2 waren echt knudde.
    ik heb toen ook een klacht ingediend.
    nu heb ik aangegeven alleen die ene hulp te willen en dat dat de enige reden is dat ik nog voor deze organisatie kies.
    ik heb het telefonisch en op papier doorgegeven.
    lijkt mij dat dat dan wel duidelijk moet overkomen en ze hebben genoeg tijd om te plannen.

mejon

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey,

ten 1e gefeliciteerd met je zwangerschap.

en bij ons kun je het inderdaad ook aangeven, maar garanderen kunnen ze het nooit natuurlijk.

en je kraamhulp missen : zo herkenbaar ik miste haar ook enorm toen ze weg was.
    ik heb nu nog regelmatig contact met haar en we komen ook bij elkaar op de koffie :D

9. Niet meer actief

ik heb zelf als kraamverzorgende gewerkt en weet dat je iemand opnieuw kan aanvragen. garanderen kunnen ze het inderdaad niet
    maar... als je kraamverzorgende niet voldoet of het klikt niet mag je dit gewoon aangeven bij het bureau en om een nieuwe vragen hoor. soms gebeurt dat gewoon.
    dan moet je dat gewoon doen wan het moet natuurlijk voor jezelf wel een prettige tijd zijn hoor

ikzelf heb ook al kraamzorg aangevraagd. wil niet veel uren omdat ik dus veel zelf al weet en mijn vriend die periode ook thuis is. maar uiteraard wil ik wel gewoon een fijn iemand en vraag ik anders een ander

groet

Deel Deze Pagina