Wie heeft er een boblijn met slag?? Ik twijfel vind het zelf vaak mooier bij stijl haar maar ben toch benieuwd op internet vind je alleen die super gestylde foto's ik zoek real foto's niet dat overdreven gestyled.. Wie wil het met me delen? Oh en een bob is dat mooi met een wat voller/rond gezicht?
heb je een internetfoto van wat je hiermee bedoelt? Volgens mij ga ik dat binnenkort zo laten knippen, maar weet niet zeker.
https://www.google.nl/search?client=safari&hl=nl&biw=768&bih=928&tbm=isch&sa=1&ei=c2AWUoj5Jeml4ASPwIBA&q=boblijn+met+slag&oq=boblijn+m&gs_l=img.1.4.0l10.3544.8699.0.12943.9.7.0.2.2.0.147.871.0j7.7.0....0...1c.1.25.img..0.9.927.LRP5yljv-cw#biv=i%7C4%3Bd%7C2sYGP0OgehzkRM%3A Bedoelde je zoiets??
Ja gewoon een boblijn.. Voor wat langer achter wat korter dat vind ik wel mooi (maar nog wel in de nek zeg maar dus niet dat opgeschoren ofzo..) Maar denk dat voor wat langer bij mij niet mee zal vallen aangezien de voorste plukken maar tot aan mn kaak komen
Ik heb al jaren een bob (voor langer dan achter) en mijn haar is ook niet superstijl. Kan prima hoor. Soms stijl ik het wel. En ik heb ook een rond gezicht. Zou alleen niet teveel lagen aan de voorkant doen of een (schuine) pony.
Een schuine pony: ik zou dat super graag willen maar ik heb een irritante weerborstel waardoor ik helaas alleen een midden scheiding kan of ik moet een half uur föhnen / stijlen en een bus haarlak erin spuiten
Ik heb slag van nature en t valt net boven m'n schouders. T is niet echt een Bob, vrees dat dat er niet uit ziet bij mij. En je moet toch weer iets vaker naar de kapper om t mooi te houden. Ik ben erg blij met m'n haar. T valt mooi in model door de slag. Die kruin heb ik ook, t enige wat helpt is een stijltang wil je toch een schuine lok.