Hoi, afgelopen maand had ik echt een rothuid, vol puisten. Er was echt niets aan te doen. Niet normaal meer; nog nooit meegemaakt. Deze cyclus ga ik er steeds beter uitzien. Zou dat een teken kunnen zijn dat mijn hormoonhuishouding zich weer stabiliseert na het stoppen met de pil? Heeft iemand er verstand van?
Ik zou het je niet met zekerheid durven te zeggen. Maar weet wel dat ik hetzelfde probleem als jou heb...sinds ik met de pil gestopt ben heb ik ook zo'n huid...vol met puisten, pff Misschien kun je het even aan de dokter vragen? Succes
Ik had na het stoppen van de pil ook een vettere huid en meer last van puistjes. Merk eigenlijk deze maand ineens dat ik er minder last van het, terwijl ik in juli 2005 al gestopt ben Ik had er mn last van rond en na mijn eisprong.... Gewoon even wachten wat je lichaam verder gaat doen....Suc6!
Ik heb dus ook veel last van vochtplekken, maar niet de hele maand. Het begint volgens mij rond de eisprong en duurt dan tot na mijn ongi. Dan zijn de plekken na een paar dagen allemaal weer snel weg. Kan niet wachten om te zien wat er gebeurt als het raak is...