waarbij je helemaal gek wordt van jezelf dat had ik vanavond,, wilde warme chocolade melk maken voor mij zelf. 1 : gooi mijn beker om ( stuk / opruimen dus maar ) 2 : tweede poging / weer bijna valt hij om maar nu kiepert er melk uit 3 : poeder en suiker erbij valt de theelepel uit mijn hand overal poeder 4 : gooi er warme melk bij jaaaa hoor gooi het naast de beker hoe krijg je het voor elkaar,, heeft mij 15 minuten gekost voor een beker . hebben jullie dat ook wel eens , hoe krijg het voor elkaar momenten ?
hier simkaart verkeerd terug in je iphone doen dan op internet lezen hoe die er weer in moet , kijk je ligt er een hoesje waar de sim ingelegd moet worden, naast me op de tafel de hele avond al! nu dus met een mesje tussen me ipohne gezeten op die simkaart eruit te wurmen en vervolg ...simkaart is beschadigt maar hij zit er weer in zoals die moet......... -dan internet opwillen maar accu is leeg wil je accu pakken valt die alsnog uit je laptop - nummer 3 blijft hopelijk uit! ....
www ik heb vaak dat ik mn sleutels laat vallen...en dan als ik ze op pak ze weer laat vallen...tot 3 keer toe ofzo! Vreselijk! Hahaha! Ik heb ook een keer gehad dat ik de fles ging klaar maken voor Finn en dat ik aan het schudden was zonder dop...ook erg slim!
OOAAAHGRRRR ik heb dat sinds ik zwanger ben zoooooo erg...ik laat alles uit mijn handen vallen, van sleutels tot glazen drinken, messen van mijn bord echt vanalles de hele dag door wordt er soms chago van hahaha....
ik heb bijna iedere dag "ik laat weer alles vallen-dagen!) dus die tel ik maar niet mee. ik heb een x met mijn hand in de brievenbus gezeten omdat ik mijn sleutels "vergeten" was en er zaten belangrijke brieven in die ik moest hebben... mijn hand erin, maar eruit ging niet meer. half uur vast gezeten... na veel vringen en trekken en sleuren heel mijn hand blauw... kom ik er achter dat mijn sleutels gewoon in mijn jaszak zitten (daar stop ik ze normaal nooit) zzz ps. twas nog tijdens mijn pauze! maar goed dat we een uur pauze hadden! heb dus boterham kunnen smeren en weer gelijk terug kunnen rennen maaarrrr ik was optijd!
In de trein zitten en erachter komen dat je je treinkaartje vergeten ben uit het apparaat te halen(ben gelukkig niet gecontroleerd) Dan op mijn werk komen en erachter komen dat ik mijn bril vergeten ben(zie geen bal op dat computerscherm zonder bril) En dan als klap op de vuurpijl een hele mok tomatensoep over een dossier gooien.... Gelukkig had ik daarna weekend!!!!
Oh, je bedoelt dat voor je weg gaat je twijfelt over welke schoenen je aan gaat doen, de zwarte of de bruine, en als je dan op de plaats van bestemming ineens ziet dat je dus 1 zwarte en 1 bruine schoen draagt? Nee, nooit last van..
Soms heb je af en toe echt van die dagen... Druk ik op de senseo op 2 koppen ipv 1 kop dus dikke Koffieoverstroming in mijn keuken kan ik weer dweilen 's ochtends vroeg om 6 uur, kom je er achter dat je geen brood hebt in huis maar wel afbakcroissants dus dan die maar afbakken om 6 uur 's ochtends haha. En idd geen dop op de fles doen van je zoon en dan maar schudden... Als de dag zo begint dan blijft het voor mij altijd een dag dat alles tegen zit
ik heb nu net weer zo'n moment, zit lekker koffie te drinken en zwp te lezen valt mijn koffie precies in het gaatje waar je je foto kaartjes in kan doen ... GVD werkt dus niet meer ... rest van de laptop doet het wel maar precies daar in schoot koffie .... En idd, hoe krijg ik het voor elkaar ... zucht ...
vorige week nog. Ik wilde mijn zoontje in zijn bedje stoppen. Eens in in kamertje, besefte ik dat ik Luca vergeten was. Een mens kan toch ver in gedachten weg zijn
Ik was een keer bij mijn ex schoonouders aan het eten. Toetje kwam; yoghurt en vla etc. Mijn ex schudde de yoghurt (pak was al open) maar hield zijn vinger niet op het stuk wat al open was, schoonzusje zat onder de yoghurt. Ik heb een kwartier niet kunnen praten van het lachen, pieste bijna in mijn broek
Ik was de was aan het vouwen en manlief bemoeit zich er ook eens tegenaan (vorstverlet). Ik wil de wasmand naar achteren schuiven maar doe dit dus iets harder dan anders... Staat zijn koffie achter de wasmand (wasmand stond op de eettafel). De koffie kletst over mijn gordijnen, op de grond, op de muur...op de kussens van de stoelen, op de vensterbank + raam... Ik kon dus met een emmer aan de gang en de gordijnen + kussens wassen. Leuk en handig he, als manlief komt helpen :S Elmo
Ik kreeg een keer op het werk de dop van de oploskoffie niet van het potje af. Ineens... ploep!... dop los met zo'n kracht dat ik ook de pot heel erg omhoog schudde. Ik zag helemaal bruin (wit werk jasje) van het bruine poeder. Zelfs in mijn bh!
Wij waren op vakantie in Italie bij het gardameer. Na alles uitgepakt te hebben, op koffers en beurs na, die stonden namelijk nog in de auto. Wou mijn man nog eventjes voelen hoe warm het water was. Steeds een stukje verder het water in. En ineens vliegt ie overeind, auto sleutels weg. Ergens in het gardameer lagen onze autosleutels. Jawel van de auto waar onze koffers en geld nog in lag. Na 2 uren kwam er een bergingsbedrijf met een giga vrachtauto de camping op gereden om de auto open te maken. Dus daar waren we ook gelijk bekend. De volgende dag zagen we dat er een jongetje aan het duiken was, we hebben hem gevraagd om te zoeken en jawel hij vond hem. Hebben hem maar 20 euro gegeven voor het zoeken. Iedere keer als we hem tegenkwamen lachte hij vriendelijk naar ons.
jeetje wat een geluk zeg dat jullie sleutel nog is gevonden ik had van de week nog een, dacht dat het pak met karnemelk op was ( dusss niet ) en dat krijg je dus een vloed golf aan karnemelk over je heen,, stonk de hele dag zuur hahahah gelukkig heb ik een kleding zaak en kon mij dus even in iets anders steken maaar mm stonk nog een uur in de wind zeg ihihi
Ik was m'n tasje van de action aan het uitpakken en daarin zat oa een houten raceauto. Ik pak die raceauto maar die valt gedeeltelijk uit m'n handen en tikt tegen de vissenkom...pff op zo'n 5cm van de onderkant begon het ineens te scheuren en het was het een ware waterval in de keuken! Gelukkig de vis kunnen redden en het water was toch geen houden aan. Daarna dus maar gaan dweilen want de kom was zo'n 40cm hoog en zat tot ver bovenin vol water.