Na mijn zoveelste ergernis dat de nagellak van Nailcreation niet lang blijft zitten maar eens een topic... Welke nagellak gebruik jij/je nagelstyliste? En hoe lang blijft deze zitten?
Ik doe bij mezelf altijd french menicure. Ik gebruik witte nagellak van de manhatten, nummer 80. Heb al zoveel soorten witte nagelijk geprobeerd, en deze blijft het beste zitten. En gewoon blanke lak van de hema.
@ heart: Ik gebruik de block out van Nailcreation en ik moet zeggen dat deze blanke lak wel heel erg goed blijft zitten hoor. Met de gekleurde lakken heb ik niet veel ervaring. Gebruik je de nagellak op natuurlijke nagels of kunstnagels?? Ik vind wel de stripers tegenvallen van Nailcreation. Die van Florence Nails dekken beter.
Ligt eraan of ik kunstnagels heb of niet, op allebei dus. Nu op mn eigen nagels iig. En ook de stripers idd, ze moeten toch echt wat beter spul gaan krijgen...ook de penselen zijn slecht, maargoed dat is weer n ander verhaal
Op kunstnagels blijft O.P.I wel 3 weken zitten, alleen het bovenste randje slijt, maar je nagels groeien ook, dus dat vijl ik altijd weg.
Hier ook goede ervaringen met O.P.I en florence..maar gebruik merendeels van Hollywood Nails...ook echt super om mee te werken !!