ik heb de hele avond al hele erge krampen en een soort pijn onder in mijn buik is dat wel normaal liefs diane
oh dank je wel voor je snelle reactie maak me best wel heel erg zorgen maar dit stelt me best wel gerust maar kan je hier zo vroeg al last van krijgen dan :
Ja dat kan zeker. Ik had het ook meteen al, rond de dagen dat ik testte... Was toen ook 4 a 5 weken. Was een mega heftig menstruatie gevoel in buik en rug, veel erger als met een normale menstruatie... Maak je maar geen zorgen, geniet er van!
Hoi Diane, ik had dat ook in de week van m'n NOD en heb hier op het forum zoooooooooooveel pas-zwangeren gelezen die het ook hadden, dus ik zou me geen zorgen maken! Bij mij was het een week erna wel minder en nu heel af en toe. Hoe voel je je verder? Ik heb bijna nergens last van, behalve heeeeel veel honger... groetjes Sanneke
ik heb ook bijna nergens last van alleen mijn borsten doen heeel zeer vooral als ik mijn bh uit doe dan lijkt het net of ze 5 kilo zwaarder zijn geworden hihihihi en afentoe heel veel krampen in mijn buik en last van mijn darmen veel lucht zeg maar maar ben nog geen een keer misselijk geweest dus voel me eigelijk super goed gister kon ik het nog niet geloven maar heb vanochtend weer een test gedaan en die was gelijk suuuuper positief liefs diane
Lucht is ook normaal. Misselijk gaat vast later komen. Bij mij begon dat ook pas na de 1e week... Maak je dus niet teveel zorgen want de meeste echte veranderingen komen nog niet na 4 weken hoor