hoi, Sinds een goeie week voel ik mijn baby bewegen, echt wel leuk, het zijn kleine plofjes telkens en ik denk dat het al reageert op mijn handen ook. Ik voel de baby het best als ik rustig zit of in de zetel lig tv te kijken, dan liggen mijn voeten soms iets hoger. Nu ben ik eindelijk al zo'n goeie twee weken verlost van het overgeven, helaas sinds ik mijn baby voel heb ik het weer zitten. Ik heb vrijdagochtend terug overgegeven eerst voor het eten daarna mijn ontbijt, gelukkig is het daarbij gebleven maar ik voelde me wel heel de dag redelijk misselijk. Ik weet dat een licht beschuitje voor het opstaan soms helpt, maar het hielp dus niet. Kan dat nu zijn met dat baby zich nu heel goed ontwikkeld dat ik terug last heb van overgeven? Liefs Winter ***
Geen idee zeg, geen ervaring. Je leest soms wel dat sommige meiden tot ruim over de helft misselijk zijn...dus je zou het dan ook wel terug kunnen krijgen denk ik. Ik hoop voor je dat het gauw over is!
ik heb dat nu ook weer! eerst alleen van de 6de week tot ongeveer de 15de week en toen niks meer kon ik alles weer lekker eten . en nu merk ik toch dat het wel weer eens terug begint te komen vooral s'ochtends of na de sex . msschn ligt het eraan omdat m'n baarmoeder groeit en alles minder plaats krijgt dus ook m'n maag? dat denk ik teminste. groetjes joyce