We zijn helemaal geen loterij-mensen en toch kriebelt het op de één of andere manier om eens een keertje mee te doen met de trekking met oud en nieuw. Maar een staatslot kost 30 euro. Dat is wel gelijk een heel bedrag. Maar stel dat je nu gewoon even een paar duizend euro wint. Maar het is ook jammer als je niks wint en weg 30 euro. Hebben jullie er weleens aan mee gedaan? En wat hebben jullie de voorgaande jaren gewonnen met je lot?
Ja, een halve is ook nog een optie. Maar als ik het zo hoor twijfel ik of we het uberhaubt wel moeten doen, maarja je kunt geluk hebben...
Ik speel automatisch mee met 1 lot in de maand. En daarnaast hebben we nu met vrienden een straatje gekocht voor oud en nieuw. Doen we elk jaar, maar nog nooit iets groots gewonnen.
Ik ken mensen die zo elk jaar 10 of 20 loten kopen en nog nooit iets hebben gewonnen dus ik zou mijn geld er niet aan verspillen. Las laatst ook weer een bericht in de krant dat de trekkingen niet eerlijk waren gegaan.
Wij doen altijd met oud en nieuw mee en als de jackpot heel hoog en gegarandeerd is. Meestal hebben we de inleg er wel uit, maar nooit een grote prijs. Geloof 1x 50euro.
Ja manlief heeft een straatje gekocht. Ik vind één lot al zonde van m'n geld, want we winnen toch nooit wat. Het blijft wel leuk om lekker weg te dromen, want wat als... je toch die miljoenen wint
We hebben jaren maandelijks meegedaan en elke keer met Oud en Nieuw, hebben werkelijk nog nooit geld gewonnen We zijn er dus verleden jaar mee gestopt.
Ieder jaar haal ik 2 halve loten voor de oudejaarsloterij. Ik denk dat mijn hoogste prijs 10euro 'winst' is geweest. 1keer per jaar de gok wagen vind ik wel leuk. Veel vaker vind ik zonde van mijn geld, aangezien de winkansen zo klein zijn.
wij krijgen altijd 2 halve loten van mijn schoonvader. en we kopen elk jaar gezamenlijk een lot met mijn ouders, broer en zus. Hebben nooit wat gewonnen. Die kans is met de oudejaarsloterij altijd erg klein. Maar 1 keer in het jaar meedoen is nog wel leuk.
Ik heb 1 keer 190 euro gewonnen! Maar dat was gewoon bij de maandelijkse trekking. Mijn man heeft toch een lot gekocht..je weet nooit haha! En eentje cadeau aan mn ouders.
Wij hebben elk jaar een heel staatslot met oud & nieuw. Nog nooit wat gewonnen maar wie weet hebben we dit jaar een miljoen Wij spelen ook mee met de postcodeloterij op 2 loten, daar heb ik pas een heerlijke chocolade reep gewonnen haha
Vorige maand 100 euro gewonnen,heb gelijk maar een oudjaarslot gekocht. Ik doe niet automatisch mee,soms koop ik een lot.Win vaak wat,dan 15 euro,50 ,100 is het hoogst tot nu toe.
Wij hebben 2 halve gekocht, doen we ieder jaar. Helaas nog nooit iets groots gewonnen en vaak de inleg er nog niet eens uit, maar het heeft toch iets
Ik win altijd 5 euro Wij kopen altijd een half lot, maar je wint inderdaad nooit iets. Volgens mij is de winkans met een oudejaarslot echt extréém klein, omdat half Nederland juist dan een lot koopt. Ik denk dat je beter mee kunt doen met de trekking van 10 december of 10 januari.. Maarja, zo'n lot op oudejaarsavond heeft altijd wel wat..
Hoogste ooit gewonnen is 60 euro. Daar hadden we 2 eind cijfers goed bij. Ik was zo blij als een kind